sobelendik, bi kere kaçış yok.

yaptığım 4 iş: etrafa neşe saçmak, fotoğrafçılık, çift anadalcılık ve blogculuk.
en 4 film: star wars, kelebek etkisi, matrix, karayip korsanları.
en 4 dizi: married with children, malcom in the middle, kanıt peşinde, süper baba.
yaşadığım 4 yer: yıldız teknik üniversitesi beşiktaş yerleşkesi, bayrampaşa, bayrampaşa - beşiktaş arası otobüs ve raylı sistem hattı.
en 4 tv programı: avrupadan maç özetleri, trt1' de pazar sabahları yayınlanan kovboy filmleri kuşağı, kanıt peşinde, tüm belgeseller.
tatil için gittiğim 4 yer: antalya, edirne, giresun, gümüşyaka.
en sevdiğim 4 yemek: bezelye, pizza, patates, börek.
hemen şimdi olmak istediğim yer: karayiplerde bir ada
sobelediğim 4 aşçı:zimbab, sevda sözleri, yaz köşesi

  1. Comment by Yeditepe İstanbul on 14:06  

    Tamam da, beni nasıl sobeledin? Ne oluyor yani şimdi? :))))
    Ben uzağım biraz bu alemlerden ya...

  2. Comment by oky on 16:56  

    özgürcüm bu anket gibi, aynı sorulara sen de kendi cevaplarını verip başka blogları ebeliyeceksin, böylece onlar da kendi cevaplarıyla başkalarını ebeleyecek, bu şekilde yayılan bir oyun. ahah eray soruları direkt benden kopyalamış, aşçı falan yazıyor ben onları şaka olsun diye öyle yapmıştım, sorular daha başka aslında ama neyse üç aşağı beş yukarı anlaşılıyor. özgür daha detaylı bilgi için şu yazıma bakabilirsin:
    http://tekmetokat.blogspot.com/2006/03/blog-sobelemeceleri-ve-adressiz-mektup.html

  3. Comment by eroy on 20:44  

    ahahahaha bak bak kepazeliğe bak :) valla ne zamandır yazacaktım ama hep sonraya erteledim akşam hemen yazayım da bitireyim dedim :D
    özgür' ü de bilgilendirmişsin saolasın :) nöbetçi blogcu gibi :P