pisicik, pisicik, pisicik



ee mart ayı bitiyor ve pisicik dediğimiz yaşam formları da ortaya çıkmaya başladı. alıp sıkıp da seve seve canını çıkarası geliyor insanın :P
daha o kadar minnacık ki, gel pisi pisi lafının ne anlama geldiğini bilmiyor. "gel pisi pisi" diyorum anlamıyo hayvan sağa sola bakıyor. ah gel ben seni eve götüreyim de pamuğa, battaniyeye sarayım ama annesinden ayırmaya gönlüm el vermiyo :)

  1. Comment by onur on 08:33  

    abi sen benim hilmiden habersizsin di mi
    hehehe
    5 aylık bi iran kedisi
    hoş artık iran danası oldu ya
    biz hala kedi muamelesi yapioruz o ayrı
    ;p

  2. Comment by Adsız on 20:32  

    pisi pisi kopatım:))

  3. Comment by eroy on 00:31  

    ne? öyle bir kedin mi var? yav ben de istiyorum :) yerim ben onu abi.
    kucağımda bir iran kedisi ve bir de yerküre buldum mu dünya egemenliği hayalime bir adım daha yaklaşmış oluyorum :P

  4. Comment by Adsız on 11:36  

    benim favorim yemekanenin arka tarfında takılan uzun tüylü sarman.
    Karamel diyorum.Az yemek yemedi benden kerata.

  5. Comment by eroy on 20:31  

    abi o dediğin kedi düşündüğüm kedi sanırım. ben onunla ilgili bir yazayım bari :)

  6. Comment by Adsız on 22:34  

    Farketmemen imkansız. Çok tatlı bişi.
    Ben minikken buldum okulda. getirdim ewe fakat kayısı denen şirret karı cingar çıkardı. 2 3 gün sonra tekrar bırakmak zorunda kaldım okula. Keşke kayısıyı kapı önüne koysaymışım. ):