Live 4 it! Haftanın Klibi



Bu hafta çok sevdiğim bir şarkı bizimle. Bugün aklıma geldi aniden. Canım sevgilimin arkasından gelip "you never know how much I love you!" diye onu korkuttuğumda bir anda aklıma geldiğine göre bu şarkıyı sizlerle bu haftanın klibinde paylaşmak istedim.

Bunları bana söylettiği için ona ne kadar teşekkür etsem azdır. Bir anda değişen herşeyin en tatlısıdır kendisi. Bugün onu gördüğümde tekrar anladım. Sevdiği insana bunları söylemek çok mutlu ediyor insanı. Tekrar hatırlamak bunları. Sonrasında geçen zamanda neler yaşadığını görmek, eskiyi düşünmek, bunca zaman o senin yanındayken kendinin nerede olduğunu ve neler yaşadığını tekrar düşünmek. Şimdi herşey çok güzel ama. O kadar da eskiyi düşünmemeliyim. Seni seviyorum... Düşündüğüm bu sadece.

Elvis Presley ilk defa konuğumuz oluyor. Fever şarkısıyla bize bunları hissettiren insanları tekrar düşünmemizi sağlıyor. Fırsatını bulduğunda beraber dinlemek gerek.

Herkese mutlu bir hafta diliyorum. Haftaya tekrar görüşmek üzere...

  1. Comment by Tugc on 07:01  

    İkinizin de yanaklarını sıkıyorum buradan..Üzmeyin birbirinizi, buradan uçak parası filan dinlemem, bulur buluşturur dövemeye gelirim sırf..
    En azından aramızdan birinin gerçekten mutlu oldupunu görmek, eksiklikler olsa bile, beni sevindiriyor.

  2. Comment by soldansay on 14:29  

    Allah mutluluğunuzu daim etsin efendim! :) Birbirinizin kıymetini iyi bilin, sizi ilk buluşturan o Taxim macerası ve McDonalds'ta birgün bu ilişkinin olacağını ve o günkü taxim'in güzel bir "ilk" olacağını düşünmüştüm, süper oldu süper! (:

  3. Comment by Adsız on 16:40  

    :) anaaaamm, bir yıl boyunca mutluluk burnunun dibinde diye seni çok uyardım ama sakalım yok ki sözüm dinlensin :) halbuki elimden aldın bebeğimi ama olsun yabancıya gitmedi=) ve unutma ki o ilk beni sevdi hala daha 2. olmayı kabullenmen çok hoş =D nihahaha

  4. Comment by Yeditepe İstanbul on 14:55  

    Bir gece ucundan yakaladığım o malum günlerden sonra böyle yazılar yazdığını görmek güzel...
    Sana dediklerimizin hepsi aynen çıktı, gördün mü? ;)

  5. Comment by eroy on 10:51  

    >tugce
    :) saol kuzum

    >soldansay
    ehehe çok saolasın ;) yani şimdi senin sayende karşılaştık :)

    >chucky
    ahahahaha :) bak bak hele.. nişasta diyorum sana :D
    bazen ben biraz geç anlıyorum :D

    >yeditepe istanbul
    haklısın abi ;) yanımda olduğun zamanı hatırlıyorum da.. dost kavramını tam olarak böyle tanımlayabilirdik ancak ;)

  6. Comment by deli mine on 12:34  

    oyyy l4d :D

    kocaman sevin len birbirinizi.. asabimi bozmayın :D

    kocman öperim ikinizi de :) tanişmak isteremmmm :D
    baş başş :)

  7. Comment by eroy on 11:39  

    eheheh canımcım beniimmm :)
    ben çok özledim :) bayram da bitsin görüşelim artık ;)