Live 4 it! Haftanın Klibi



Haftanın klibi bu hafta 29 Ekim Cumhuriyet Bayram'ına denk geldiğinden bu haftaki klip bu bayramımızı yansıtan bir klip olsun istedim.

İzmir Marşı'nı koymaya karar verdim. Kurtuluş Film'ini sanırım hepimiz biliyoruz ve o filmin sonunda duyduğum İzmir Marşı kadar içimi okşayan ve bir heyecan veren çok az şarkı veya marş var. İzmir hakkındaki herşey sanki İzmir kadar güzel oluyor nedense.

Türk tarihinin en sevdiğim kısmıdır aslında Atatürk'ün Samsun'dan başlayıp, ölümüne kadar devam eden zaman dilimi. O zamanlardaki gibi insanlar yok sanırım şimdi. Ülkeyi kurtarmak için onca çabayı sarfedenlerin, sonrasında binbir zorluklarla kazanılan topraklarda yüzlerce yıllık karanlığı on yılda dağıtabilen halkın torunları değiliz sanki. Çok mu az kaldık ne? Ama karamsarlık da bu kadar olmamalı. Gerçi içinde bulunduğumuz şartlara bakınca karamsarlık ve endişe içinde olmamak vurdumduymazlık olurdu.

Cumhuriyet Bayramımız kutlu olsun.. Herkese iyi bir hafta diliyorum..

  1. Comment by Tugc on 23:47  

    Ben bu marşta hep kuzenimi hatırlarım nedense. Adı Sırma çünkü.İlkokul 1 de öğretmişlerdi bize, Aydın-İzmir birmiş gibi olduğundan mıdır nedir..

  2. Comment by deli mine on 02:34  

    dün yine vardi tvde.. sanırım sen de izledin kuzum.. ;D
    atatürkü bir daha sevdiriyor.. canım atam canım cumhuriyetim..

    her şey daha geriye gidiyor.. insanlar ne çabuk minnet borçlarını unutuyor..

  3. Comment by Emir Bey on 22:17  

    izmirin dağlarında çiçekler açar
    yalçın güneş orda sırmalar saçar

  4. Comment by Adsız on 02:18  

    gerçekten harika bi marş...
    insanın içi bi başka oluyo...
    coşku hissediosun biranda...
    keşke herkes bunu hissedebilse...

    yaşa Mustafa Kemal Paşa,, yaşa!!!
    :))))))

    thanks eray

  5. Comment by Adsız on 02:33  

    Ya buarada eraycım; affına sığınarak ve çekinerek bi noktayada değinmek istiorum...çünkü bu marşlar beni çok duygulandırır ve yine duygulandım...
    Sevgili dedem; Mazhar Doğan Acuner'i hatırladım :((((
    kendisi emekli müfettişti...Çok çağdaş bi öğretmendi ve benim için çok değerliydi...O; bayramlarda tv de yayınlanan,ulusumuzla ilgili filmleri kaçırmaz ve her seferinde ağlayarak seyrederdi.benim de gözlerim doldu...
    bu nedenle onuda burda anmak istedim...
    umarım ayıp etmemişimdir ...
    Teşekkür ederim :)

  6. Comment by eroy on 20:11  

    >tugce
    müfredatta olduğundandır belki :)
    hmmm.. dinlemeyi seviyorum ben arada dinlerim böyle.

    >deli mine
    evet her yayınlanışında izliyorum zati. O zamanları tekrar tekrar izlemekten mutlu oluyorum. neleri yapabildiğimizi görmek başarılarımızın ne kadar büyük olduğunu hatırlatıyor. ama sonrasında şimdiki zamanlar, yakın tarih... off ya içimi karartıyor hep..

    >emir bey
    ne güzel sözler değil mi ;)

    >isimsiz
    ehehe keşke herkes bunu hissedebilse diyosun ve bu coşkuyu yaşıyosun ama sonunda thanks demeseydin çok daha güzel olurdu.. atatürk ne kadar çok önem verirdi değil mi türkçe'ye...

    >isimsiz
    rica ederim.. kendisi çok saygıdeğer bir insanmış anlattıklarından anladığım kadarıyla.