Şimdi reklamlar...

Bloga farklı bir yazı türü getireyim istedim. Bu nasıl desem off the record veya deleted scenes gibi bir konsept. Yazmak isteyip de yazmadığım, çekindiğim veya korktuğum ya da incitmekten kaçındığım yazılar olsun. Hali hazırda birçok kez sildiğim saklamak istemediğim draft'larım vardı ama yine bir garip anımda sildim. Odayı havalandırmak gibi düşünün. İçeride nefes almak zorlaştıkça biraz temiz hava iyi gelir deyip camları açmak gibi. Gardrobunuzdaki eski veya size birşeyler hatırlatan kıyafetlerden kurtulmak gibi de olabilir. Bunun dışında, iki yeni konsept yazımız daha var. Birincisi; artık sanatçı kişiliğimi de ortaya çıkarmalıyım dediğim fotoğraf dizisi ki bugüne kadar çektiğim ve özenle bir çok duygu yüklediğim fotoğraflar ve onları anlatan yazıları olacak. İkincisi; daha bir mizah yönlü gibi. Yani pek de normal bir insan sayılmam sanırım başımdan geçen saçmalıkların da kalburüstü bir komedi tadı var o zaman biraz bunları içeren kısa kısa yazıların birleşimi bir dizi. Penguen gibi ya!

NOT: Facebook üyesi oldum sonunda. Yani, "Facebook'a nasıl üye olunur?" sorusuna bir cevap buldum. Garip bir deneyimdi benim için. Nereye gitsem birşeyler ki çoğu eskiye dair karşıma çıkıyor yani bazen düşünüyorum ya benim kendi aklım benimle oyun oynuyor. Ya ne bileyim işte ya ben de amma ifla olmaz, geçmiş düşkünü, oraya saplanıp kalmış, bir türlü kendine gelemez, manyağım dedim. İşte bu kadar kızdım kendime. Neyse reklamlar bitti...

  1. Comment by deli mine on 12:31  

    itiraf dot com :D

    facebook'un adi insanlarin (biri de ben) onu eline yüzüne bulaştirdigi için facebook olmuş mudur.. tespit:cns

  2. Comment by eroy on 11:48  

    ehehehe :)
    karşılaştığım insanlar. ben de çok değişik hisleri uyandırdı tekrar.. bilmiyorum. güzeldi..