Beni benden alanlar No. 1

Hani şehirlerarası otobüslerde plastik bardaklar vardı ya eskiden ki şimdi hala vardır. Yolculuk ederken ne zaman karşıma çıksa o bardaklardan biri ve sıcak birşey isteme gafletine düşsem, içimde bir korku tüneli yolculuğu başlar. Ne zaman eriyecek bu bardak ve bacaklarıma dökülecek ben de can havliyle ayağa kalkayım derken kafamı tavana çarpıp tepetaklak olacağım ve otobüste bulunan diğer insanların hafızalarından silinmeyecek hatta youtube'a koysan 1 milyon hit alacak bir video görüntüsüne sebep olucam diye düşünür düşünür dururum. Ben bu bardaktan resmen korkuyorum. Plastiğini iki gıdım fazla koysalar ellerine yapışacak sanki. Ömrümden yiyorlar da haberleri yok.

Bana bakan veya gözgöze geldiğim her güzelden çekinirim. Nasıl bir korkudur arkadaşım bu derim. Neden kaçarım ben de bilmem.

Otobüslerdeki o tavandan sarkan sözde tutacaklara asla güvenmem. Onların tek amacı otobüsler viraj dönerken insanları tek bir nokta etrafında döndürüp diğer insanlara sabah işe giderkenki bezginliklerinden kurtaracak komiklikler olsun insanlar birbirine gülsün diye yapmışlar. Valla bak. Bence öyle.

Teknolojik olarak ne kadar ileride olduğumuzun haddi hesabı yok. Her köşe başında, yer tezgahında, yolda, trafiğin habire sıkıştığı müzmin sakat diyeceğim noktalarda heryerde şarj aletleri, cep telefonları, elektronik eşyalar satılıyor. Halbuki el memleketinde bunlar böyle teknoloji dükkanlarından başka yerde yok. Amerika'dayken bir arkadaşa flashdisc al demiştim de o bize şehrin yapısını anlatmıştı. Yok abi ben gider Doğubank'tan alırım, zaten Beşiktaş'a giderken yolumun üstü sen sıkma canını diyip zor sakinleştirmiştim.

Kulağımdan çıkardığım küpeyi %87,98 oranla bir daha asla bulamam. Nereye gidiyorlar hiçbir fikrim yok. Bazen ben de kaybolacağım bir anda evde diye de çekincelerim yok değil...

  1. Comment by Adsız on 12:05  

    ben o sallanan tutacakları, kolum yastık modeline gelsin de kafamı koyayım diye tutardım :)

  2. Comment by deli mine on 12:27  

    kendine muhtemel kaybolacaklar adinda bir çekmece yap ve muhtemelleri oraya koy.

    tüm kaybolanların bir çekmece de kaybolmasın :P

    kuzummm dikkat edesin kendine :)

    (bardagin elinde erirkenki hali okurken zihnimde canlandi.. 1 hitte beden :D :))

  3. Comment by soldansay on 14:30  

    bir plastik bardak bu kadar mı maceraya konu olur yahu ahahaha :P ama inan sende bi anormallik yok bu korku topluma mal olmuş bi halt ve tüm suç "bardak üreticileri"nde, bi gıdım daha koyamadılar o plastikte :P :P

    O gözgöze gelinen güzel "fobisi" bende de peyda oldu ve pişmanlık, acı ve utanç yaratıyor aldatmak gibi kendini ve o çook eskilerde kalan "bazı şeyler"i..

  4. Comment by mayksisman on 15:06  

    o bardakları bizzat insanlara paranoyak bir korku aşılasın, onları çileden çıkartsın için diye özel olarak yapıyolar hala. şöle kupa da verseler nolur ki ne güzel olur, parasını neyse veririz hem :)

  5. Comment by Tugc on 21:31  

    Ben burda öldüm gülmekten, deli ya.
    Sallanan tutacaklara tabii ki :)

  6. Comment by Lyn on 15:15  

    :) otobüste tutacak filan kullanmadan durmaya çalışmak da ayrı bir macera, o şekilde kitap okuyabilenler bile var. iyi güzel, ne dengeli insanlar ama ister istemez bir virajda savrulabilme ihtimallerini düşünüp beklemek de tuhaf bir his yaratıyor. hımm.. bir de özenle inceltilen o plastik bardakların, sıcakla reaksiyona girdiğinde hastalık yapan zararlı kimyasallar salgıladığı gerçeği var. kâğıt bardak yoksa içmemek, en iyisi.

  7. Comment by Adsız on 20:35  

    FAİDELİ BİLGİLER:
    -PLASTİK BARDAK:Plastik bardakta çay içme.İçeceksende ikitane içiçe olarak al.Bi dahaki serviste üç kuruşluk şey için muavin sana muhtemelen trip yaparak sorduğunda kola iste.
    -BAKAN GÖZLER:Sana bakan güzel göz gördünmü kendince bi oyun oyna.İlk kim kaçıracak bakışlarını diye.Önce o kaçırısa GOOOOL diye bağır.Kız dandik bi şeyse sana bakınca şaşı takliti yap.
    -TAVANDAN SARKAN ŞEY:O tutacaklardan iki tanesini kullanırsan spor salonuna gitmene gerek kalmaz.Barfiks vazifesi görür.
    -TEKNOLOJİ(Sanki tıbbın bir bölümü gibi geliyor kulağa /Nöroloji vs...)Önceden yurtdışından bi alet getirtmek modaydı.Aramızda uçurum vardı diğer ülkelerle.Şimdi ne ararsan var.İllaki ucuz olsun diyorsan Dubai derim başka bir şey demem.
    -KAYBOLMAYAN KÜPE :Küpenin kaybolmaması için küpelik diye bir kutu yapacaksın.Her çıkardığında mutlaka o kutunun içinden başka yere asla koymayacaksın.