Live 4 it! Haftanın Klibi



Live 4 it! haftanın klibinden bir kez daha merhaba. Bu haftaki konuğumuz Bon Jovi. Everyday şarkısıyla bizlerle birlikte.

Hergün, hiç dünün üzüntüsünü taşımadan yeniden başlayanlar için. Tüm dünlerime hoşçakal diyor zaten şarkıda. Hep bir değişimden ve yeniden daha iyiye gitmekten bahsettiği için birçoğumuza da bu gerek zaten. Hem sonbaharla başlayan ama artık eski heyecanı kalmayan aşklarda yavaş yavaş kötü günler de gelmeye başlamıştır. Bazılarında sonlar bile gelmiştir. Üzüntülü zamanları geride bırakmak için hepimize bir gaz gerek değil mi. Bu beni mutlu eden bir şarkı.

Bundan 4 şarkı sonra Haftanın Klibi 1 yılı geride bırakmış olacak. Tüm klipleri cd'ye çekip bir sonraki şenliğin büyük ikramiyesi yapıcam. Geçen şenlikte Güs Hanım tişörtü kazanmıştı. Bir sonraki talihli kim olacak, ve bu şenlik nerede olacak hiçbirimiz bilmiyoruz tabii. Bunu bir ara konuşalım..

Herkese iyi bir hafta diliyorum..

  1. Comment by Adsız on 01:39  

    hala zor :)))))))))))))))))))))))
    ama hala only time ...
    ne yapayım elimizden gelen bu belkide...
    mutlu olmak lazım :)))
    mır

  2. Comment by Adsız on 03:50  

    teşekkür etmeyi unuttum...
    anlıyosun halimizden eroyyy :)))
    sağol...
    pisi

  3. Comment by deli mine on 14:46  

    yakında tüm seçkin korsancilarda.. :D

    kadiköyde önümü live4it lazim mi abla diye kestiklerini düşünemiyorum =)

  4. Comment by eroy on 23:55  

    >isimsiz
    rica ederim :)

    >deli mine
    ahahaha :) kuzum benim yaa..