Rock'n Coke 2007 gelir hoşgelir...

Çok gezip çok gördüğüm bir yazın sonuna gelirken. Ders yılı öncesinde kapanışı Rock'n Coke ile yapacağım sanırım. Herşeyin çok garip gittiği zamanlar bu zamanlar. Yani düşünsenize ben çarşamba gecesi hastanenin Acil'inde yatıyordum. Bugün ise Rock'n Coke'a gitmek için evden çıkmak üzereyim. "Hayat da bir garip vapurlar filan..." Derken şaka yapmıyordum. Orada olacak olan blogger'lar ile toplaşalım diyecektim ama haberleşmek için artık çok geç. Neyse iki gün oradayım belki tanıdık bir yüz ile karşılaşırım. Gelecek olanlardan bu yazıyı okuyanınız olur diye ben geç de olsa yazayım dedim.

Rock'n Coke 2007 'de sahne alacak gruplar hakkında açık konuşmak gerekirse pek bir yok. Hatta bilgim hiç yok diyerek cahilliğimi ortaya koyayım. Güzel bir festival yazısı olsun. Rock'n Coke'a ilk kez gidişim olduğundan merak içindeyim "bakalım nasılmış?" edasıyla gidiyorum.

Herkese iyi bir haftasonu diliyorum. Gidecek olanlara da iyi eğlenceler...

  1. Comment by oky on 15:34  

    açarım dreamtv yi oh mis gibi evimde izlerim. adam akıllı grup getirsinler. kimse beni smashing pumpkins için şehirlerarası yolculuğa çıkaramaz. yerliler de bir şeye benzemiyor. bi hayko bi özlem için de gidilmez. ha bi de pentagram. fena değilmiş lan aslında :P

  2. Comment by Adsız on 16:52  

    Oraya çıkanların bizim müzik zevkimize hitap etmemesi kötü olduklarını ifade etmiyor hepimizin bildiği gibi. Ben hayatı heavy metal üzerine kurulu bir adam olduğum halde orada smashing pumpkins, chris cornell gibi devleri görmekten zevk alıyorum yanındakiler de boru değil within temptation ve manic street preachers. Ve en çok heyecanlandıran franz ferdinand.

    kesinlikle mükemmel bir line-up. bu türlerin sevenleri için kaçırılmaması gereken devler geçidi diyebilirim ve verilen her liraya değer. buna rağmen ekşi'de ve diğer abuk yerlerde bahsi geçtiği gibi yerlerde aşağılanmakta. hatta oraya çadırda sevişmek için gidenlerin bu sene kamp biletlerini aylar önceden bitirmemesi ise ne mal olduklarını belli etmekte.

  3. Comment by Hanife on 18:41  

    oh oh iyi eğlenceler:)

  4. Comment by Gamze on 22:33  

    geçmiş olsun ve iyi eğlenceler :)

  5. Comment by Emir Bey on 10:31  

    emer tey tey oralarda.

  6. Comment by angarato on 16:01  

    belesh bilet icin saol eroycum..ısın kılıcı ve yemek borcun silinmisitr..

  7. Comment by Adsız on 17:31  

    chris cornell'e sevgiler...

  8. Comment by Tugc on 04:25  

    Yeni yaziiiiii isteriiiizzzz :)

  9. Comment by Adsız on 17:44  

    Heyecanını yitirmiş gördüm seni son postlarında.Yaz uykusunda kalmış bi havan var sanki.Gelir her blogger ın başına.Okullar açılınca düzelirsin gibi geliyor bana.(Ulean yeni template ayağına sayfanın sağını solunu boyadın, iki foto koydun.Hani gümbür gümbür geliyordun.)