Live 4 it! Haftanın Klibi



Haftanın klibinden herkese merhaba. Bu haftaki konuğumuz bir vakitler başka bir şarkısıyla daha konuğumuz olmuş olan, en beğendiğim şarkıcıların arasında ilk4'e girer. Madonna, bizimle birlikte... Love profusion bu haftanın klibi. Madonna yine harika...

"I've got you under my skin" bu şarkı sözünü birçoğunuz biliyorsunuzdur. Anlamı derimin altındasın değil tabii ki (smiley kullanıp kullanmama konusunda hala fikir ayrılığı yaşıyorum hatta fikir içsavaşı bile denebilecek kadar melun bir durum kendileri) "içimdesin, kalbimdesin" demek.

Bu sözleri taşıyan orjinal şarkının adı aynı zamanda bu sözlerin kendisi. Frank Sinatra'nın bir şarkısı. İçimdesin... Aşka bakışı aslında ikiye ayırmak geliyor içimden benim. Birincisi içimdesin diyenler. Aynen bu şarkıda olduğu gibi. İkincisi ise Edith Piaf'ın "tu es partout" (her yerdesin) şarkısında dediği gibi bakanlar. İçimdesin diyenler koruyucu bir bakış açısı taşırken, her yerdesin demek sanki daha bir fazla gibi. Ama içinde bir başkasını taşımak, annenin çocuğunu taşıdığı ve hayat verdiği gibi farklı bir duygu, farklı bir tutku...

İkisini de düşününce birbirinden farkı yok, özünde tutku var. Karşılaştırıp da büyüsünü küçük düşürmeyeyim. Sevilmek çok güzel, tutkuyla sevilmek ise bir ayrıcalık gibi. Kahramanmış gibi hayranca bakışları hissetmek, onun gözünde herkesten farklı olmak hayata daha güzel bakıyor insan bu zamanlarda. Son'u düşünmekse bazen bir kabus, daha önceki Son'ların kabuslarıyla uyanmak, bundan korkmak... İnsan düşünmeden duramıyor.

İçimdesin... Bu şarkı tüm tutkulu aşıklar için bu hafta. Herkese iyi bir hafta diliyorum.

  1. Comment by Tugc on 23:09  

    Tutkulu aşkı olmayanlar dinlemeden gitsin mi :P

  2. Comment by eroy on 23:22  

    eheheh hayır canım herkes için şarkı :P ama ayrıca demek istedim :)
    aman yaa o kadar derin inceleme :P

  3. Comment by ashkar on 01:02  

    bende tam o kısma takılmıştım... tutku, aşk nerenin kazası bunlar...

  4. Comment by Tugc on 04:24  

    Valla inada bindi bir kere..Dinlemedim...Ne öyle tutkulu aşk filan..Ayıp canım, aa aaa :P
    Ramazanda hem de..millet oruç tutuyor filan.. (benim tutmuyor olmam farketmez, konumuz bu değildi evet =) )
    Ölen laptobumda bu şarkıda vardı..En tutkulu aşkım da laptobumdu. Hıh :)

  5. Comment by Tugc on 04:26  

    şarkı da olacaktı...imla hatası yapmayalım.

  6. Comment by deli mine on 10:55  

    tutku muu.. aşk miii.. ühüüüüü :(((
    ben tüm tutkularımı türk hava kurumu bagışladim :(

  7. Comment by mayksisman on 10:56  

    olmadı ama şimdi sabah köründe ben nerden bulucam tutkuyu mutkuyu canım çekti bak.

    son saniye editi: oha saat ne çabuk 11 oldu (:

  8. Comment by deli mine on 11:04  

    smileları kullanalim demek için döndüm.. aklima geldi.. tutku aşk diyince aklim gitmişti zirra :(
    kullan bak ne güzle kullaniliyor.. hem ben bu smilelari görünce yazanin (taniyorsam) ülümseyen yüzü aklima geliyor.. hoşuma gidiyor.. kullan ;)

    başlik da çok iyi olmuş canım.. l4d :D


    trianculacim sen hiç uyumadin mi yoksammm :O oyy yat yavrum.. :)

    ben de yatiyim.. öperim kocman acnm.. baş baş

  9. Comment by Emir Bey on 18:40  

    "hasretin artık gönlümde bir ateşten perdedir

    görmüyor gözlerim naylar kudümler nerdedir

    çok değil aşkınla mahzun hem perişan olduğum

    aşikâr; gönlüm senin var olduğun her yerdedir."


    demiş en beğendiğim albümlerin birindeki en değerli bir güftekâr !

    ne kadar güzel yahu ! insan söylemeye kıyamaz böyle sözleri !

  10. Comment by mayksisman on 12:28  

    dandu: eroy amcam :pp kızmasın bana yazıyorum buralara ama hakkaten uykum düzene girdi dandum, gece hayatını bıraktım ben, arındım pislikten, tortudan (:

  11. Comment by soldansay on 18:37  

    Not: kesintisiz soldansay'mak için SON 4 GÜN! ;)

  12. Comment by eroy on 03:56  

    >ashkar
    gitmesek de görmesek de bizim olay köyümüzün ;)

    >tugce
    ahaha :) peki tamam bişey demedim yaa.. size de yaranılmıyor ki.. hıh :P
    imlaya önem verdin aferin bak gözüme girdin ;P

    >deli mine
    oyyy canım benimmm.. sen bi tanesin kuzum yaa hepsinden fazlaca hakediyosun ;)

    >triancula
    geçen gün bi pastanede gördüm adamlar tutku reyonu gibi yapmışlar kuru pastların yanın bi çuval tutku! acaba kendileri mi yapıyolar yoksa paketleri açıp mı koyuyolar bilemedim. meraktan ölüyorum hala :P

    >deli mine
    tamam bak kullandım burda kimse görmesin ama :P

    >emir bey
    çok güzel söylemiş zira aşk bu kadar güzel şeyler hissettiriyor ya insana. hakkında kötü yazdığı günlerden utanıyor bazen insan. ama herşeyi hissettirmesi zaten güzel kılıyor.
    bu sözler için teşekkürler efendim ;)

    >triancula
    ehehe neyse bu bana değilmiş. ben de bana seslendin sandım ;P

    >soldansay
    blogun girişine "bu blogda sanal reklam uygulaması yapılmaktadır" diye yazıcam :P
    hadi bakalım kesintilerden arınmış halini okuycam ben de kesintisiz :D