Live 4 it! Haftanın Klibi



Haftanın Klibi'nde yine beraberiz. Bugün güz yarıyılına başladım. Bu 9. yarıyılım okuldaki. İnanması güç ama okula başlayalı yıl geçmiş bile hatta beşincisi başlamış. Bu sürede bir bölüm bitirdim diğerini ise part time gibi okuyorum ama 4 sene okumuş biriyle aynı seviyede nasıl gittiğime inanamıyorum. Bu kadar kolay mı yahu? Bugün lisans bölümündeyken beraber olduğum insanlardan yüksek lisansa başlayanları gördüm. Bir garipti. Ben daha bitirmedim bu senenin sonunda veya ortasında bitirmeyi düşünüyorum bilmiyorum belki dönemin yarısında yüksek lisansa da başlayabilirim diğerini okurken. Herşey bir garip her zamanki gibi. Ne yapacağıma hala karar veremedim. Zaten hayatım boyunca kararsız biri oldum. Kırmızı kablo mu yoksa mavi kabloyu mu kesmeliyim hiç karar veremedim.

Bu haftanın klibini benim gibi okula başlayan arkadaşlara hediye edeyim dedim. Aklımda başka birşeyler vardı ama şimdi okul zamanı. İlim irfan veya güzel sanat öğrenmeye devam... Ama hep öğrenci kalsak keşke diyorum hep. Biz büyümeyelim ve kirlenmesin dünya. Zaten yeterince kirli değil mi?

İTÜ' ye gitmiştim geçen hafta. Nasıl desem her okulun kendine göre bir öğrenci profili oluyor hakikatten. Kimi görsem bir ders telaşı ve üzüntü kaplı bu ders açılmadı ders programı uymuyor diye. Bizim okulda tanıdığım kimsede bu yok yahu. Açılmadıysa başkasını alırız veya ne biliyim aman ya kaldıysam bir daha alırım havası. Bizim hepimiz mi çok hovardaca okuyoruz yoksa onlar mı fazla ciddiye alıyor anlamıyorum. Hiçbir şeyi ciddiye almadan sulu sepken bir hayat sürün demiyorum tabii ki ama sorumluluk ve zorunluluk hislerini de fazla karıştırmamak gerek. Neyse herşeyi genellemeyi seven insan zihninin bana düşen payı da olabilir bu tabii ki.

Güdülmemekten bahsetmeye çalışıyorum sadece. Aslında sözüm tüm gözlüklü, bıyıklı mühendis olarak yetiştirilmeye çalışılanlara. İstemediği şeyleri zorla yapmak zorunda olan insanları görmeye dayanamıyorum sadece o kadar.

Neyse bu hafta politik konulara girip de 68 kuşağı damarım tutmuş edasıyla meydanlara inmiş havasına girdim gibi. İlk günü yarın anlatırım. Madem herkes okullarına döndü artık tatil bitti. Ben de yeni bir yayın dönemini başlatıyorum. Artık pazartesi cuma birer yazıyla geçmeyecek. Ama bu eskiden geçiştiriyordum havası yaratmasın. Her seferinde diyorum size ben kötü biri değilim diye. İnanın artık...

Herkese iyi bir hafta diliyorum. Öğrencilere de iyi bir dönem. Hadi bakalım bu dönem yüksek notlar bekliyorum herkesten. Hatta ben bile çalışıcam bu dönem ders. Çok acayip olacak gibi.

İyi haftalar, iyi dersler...

  1. Comment by Emir Bey on 23:12  

    bu hafta bizim okula gelmeyeni dövüyorlarmış !

  2. Comment by Adsız on 23:40  

    İtü'de ders seçimi işkencedir diye söylenip durulur hep.
    Herkes değil herkes değil,benimki açılmadı ki henüz :(

  3. Comment by Tugc on 03:07  

    Heyt be ne azimli...
    Ben ispanyolca dersimi drop etme kararı aldım mesela bugün..Azim filan uğraşamayacağım, neden kasıyorum ki dedim..

  4. Comment by ashkar on 08:51  

    bundan daha iyi bi haftanın klibi olamazdı öğrenciler için :)

    baba büyüksünnn :))

  5. Comment by soldansay on 21:58  

    abi yazına girişine baktım devamını bitirmeden klip "another brick in the Wall" dedim walla doru çıktı ahaha :P süper olmuş

  6. Comment by eroy on 11:20  

    >emir bey
    ahahaha :) aman efendim tamam kızmayınız :D yanıma birkaç blogger katıp hemen yollanmak üzere çalışmaya başlıyorum :)

    >seksendokuz
    öyle gerçekten, sürekli bir telefon trafiği var herkes birbirine birşeyler soruyor, sıraya isim yazdırıyor filan.
    Hangi okul? açılmayan kimler kaldı. İÜ kaldı sanırım sadece bir de Marmara.

    >tugce
    hmmm.. kendi kararlarını alacak yaştasın. kararına saygı duyuyorum ;P

    >ashkar
    ehehe eyvallah ;) bir de geçen dönem final countdown vardı final haftasında. Bu ikisi cuk oturan klipler oldular :)

    >soldansay
    teşekkürler ;) bu konu için başka bir şarkı gelmedi aklıma :) hem önce şarkıya tıklayıp müzik eşliğinde okusanıza yahu. ben niye koyuyorum size. okurken bi ses bir neşe olsun arka fonda ;P