Live 4 it! Haftanın Klibi



Bu haftanın klibini ona ayırmamak saygısızlık olurdu. Klasik müziği seven, sevmeyen birçok insanın sempatisini kazanan, daha doğrusu sevmeyeni olmayan bir insan bu hafta bizim konuğumuz. Geçtiğimiz günlerde hayata gözlerini yumarak tüm sevenleri yasa boğdu. Tahmin ettiğiniz üzere bu insan Pavarotti. Pavarotti' ye burada yer vermek bir onur benim için. Hele ki en sevdiğim şarkılardan biri olan Ave Maria' yı burda yayınlamak büyük bir zevk.

Aslında şarkı dememek gerek bu bir dua. Meryem Ana için yazılmış. Gece uyumadan önce ışıkları söndürüp yatağa uzanın ve dinleyin. Pavarotti sanki hala yaşıyormuş gibi. Sanatçılar öldüğünde bir garip oluyor. Bizim ölmemiz gibi değil. Geride kalıcı birşeyler bırakabilmek çok farklı. İnsanların duygularına hitap edebilmek.

Bunu dinlerken kız arkadaşımla konuşuyordum. Hayatın ne kadar değerli olduğunu her anın birlikte geçirildikçe güzel olduğunu anladım tekrar. Neden bilmiyorum şu an daha farklı bakıyorum herşeye. Uzun zaman sonra bu kadar mutlu ve huzurlu olmamıştım. Teşekkürlerimin hepsi onun için...

Ankara Devlet Tiyatrosu'nda geçirdiği günleri hayatının en kötü günleri olarak tanımlıyordu. Bizim ne kadar kadir kıymet bilmediğimizi de görmüş olmasına üzülüyorum. Huzur içinde uyu Pavarotti...

Herkese iyi bir hafta diliyorum.

  1. Comment by ashkar on 20:56  

    en azından birileri mutlu. daha çok mutluluk diliyoruz efenim :)

  2. Comment by Tugc on 22:57  

    Mutluluğun daim olsun inşallah :)
    Amin derken Pavarotti gibi Amin dediğini düşün ve gül :)

  3. Comment by deli mine on 22:36  

    yaşasaydi da okusaydi keşke..

  4. Comment by mayksisman on 01:24  

    huzuur içinde yat pavortti amca

  5. Comment by eroy on 21:20  

    >ashkar
    çok saolun efendim :) hepimiz mutlu olalım inşallah :)

    >tugce
    ehehe çok seviyorum pavarotti'yi düşününce yüzüm gülüyor :)

    >deli mine
    keşke kuzum. ya keşke bi kez canlı izleyebilseydim. içimde çok büyük ukte :(

    >triancula
    amin...