Gülmek de bir garip acı filan

Farkındayım. Yeni blog olayım kocaman bir hayalkırıklığı gibi... Zaman asla yeterince sahip olamadığım bir oyuncak gibi. Oynamaya başladığım anda kırıyorum. Biraz garip bi cümle oldu farkındayım. Yetmiyor zamanım istediklerimi yapmaya veya zamanı verimli kullanamıyorum desem daha anlaşılır bir üslupla anlatmış olurdum. En azından anlatmış olurdum.

Neyse toparlıyorum. Son günlerde bir türlü kafamı toplayıp yazamıyorum. Nasıl desem istediğim gibi olmayacağından korkuyorum o yüzden yazamıyorum. Ciddi ciddi stres oldum diyebilirim. Bugün ufak bir haftasonu tatiline çıkıyorum. Pazartesi gününe kadar internetten uzak gayet sessiz, deniz gören ve medeniyetten ne uzak ne de çok içinde olan bir yerde kafamı dinlemek istiyorum. Okul açılmadan ve sorumluluklar altında boğulmadan bu son bir derin nefes olacak. Sonrası "Finding Neverland" gibi bir yolculuk.

Yorumlara da cevap yazamıyorum. Biliyorum bana kızdığınızı ya da nasıl desem hani takmıyor diye düşünmeyin. Ben kötü biri değilim gerçekten. Hem kim demişti hatırlamıyorum ama "İnsanoğlu o kadar büyük acılar çeker ki, hayvanlar arasında bir tek o gülmeyi icat etmek zorunda kalmıştır." Neden güldüğünüzü düşünün bazen ya da neden gülmek istediğinizi.

  1. Comment by Tugc on 00:43  

    Ben hasta yatiyorum sahsen, arti laptobum bile bozuk.Ve en kotusu okul ve ders gibi buyuk bir problemimiz var... O nedenle, al bir rahat nefes, buna da sukur de..Hadi bakayim :)
    Kotu de olsa yaz sen, gelir gerisi..Hayal kirikligini da yasayanlar dusunsun ayrica..Biz seni biliriz ;)

  2. Comment by deli mine on 03:42  

    "internetten uzak gayet sessiz, deniz gören ve medeniyetten ne uzak ne de çok içinde olan bir yer"
    allahım çok yakın geliyorrr :D benim misafirhaneye mi yazildin yavrum sen :D ama ne saunasi var ne açik menüsü.. uyarmadi deme.. :)

    canım benim sen ne koysan masaya biz yeriz.. çünkü içinde sevgi var biliyoruz.. (bu da yayla eray testi gbi oldu :)) tabagın kaldiriyoruz altinda hep eray çıkıyor :D

    ben de pazar dişari çıkalim dicektim.. seni eyşayi optimi herkesi özledim bn :) kısmet degilmiş.. :) çok iyi dinlen ve yazamiyorum gibi kuruntulara kapilma.. yaziyorsun çünkü.. hem de pekiyi :D

    bi de milleti kandirma abuş.. sen çok kötü birisinnn.. hepimiz biliyoruz :D istesen kötüler arasinda ilk 11e bile girersin..

    herkeseeee selam ;)
    baş baş acanım benim

  3. Comment by Adsız on 15:45  

    Gece olmasa gündüzün ne değeri var.Çalışmak olmasa tatilin ne faydası var.Ağlamak olmasa gülmenin ne anlamı var.Sen olmasan bizim ne muhabbetimiz var.Senin bu hallerinde bize yeter aslanım.Kafanı dinle biraz, fazla zorlama kendini.Her yönüyle yoğun günler geçirdin.Senin iyi biri olduğunu biliyorum.Ama kendin yazarsan kötü duruyor be.Akşamları görüşelim.

  4. Comment by mayksisman on 00:53  

    dorğuyu sölemek gerekirse, eski hali daha bi sevimliydi bence, gözüm üstteki livefourit yazan montu arıyo :)

  5. Comment by Yeditepe İstanbul on 23:09  

    Eski blog daha güzeldi Eroyyyy
    Ama seni seviyoruz :) Canım kardeşim!

  6. Comment by soldansay on 12:54  

    normalde eskiye özlem duyan bir insanımdır bilirsin eroy'um, ama bu seferki çok başka hakkaten eski "livefourit"i özledim ama yine meqanın seni yansıttıı için önemli benim/bizim için.. sakaryaya gelirsin inş :P

  7. Comment by eroy on 21:32  

    >tugce
    geçmiş olsun kuzum :( sağol kuzum ;)

    >deli mine
    ahahaha canım benim yaa :) tam da ümit usta gibiyim ben de zaten :P
    oyy üzüldüm canımcım şimdi :( neyse önümüzdeki haftalara bakalım. hem okul başlasın hele okullar yakın yanına gelirim ben sınırsız bira içeriz ;)

    >karamba karambita
    saolasın karamba ;) senle de konuşunca çok güzel oluyor.. iyi ki karşılaşmışız ;)

    >triancula
    evet sanki eskisi daha bi kişiseldi haklısın. Live 4 it! yazını ekledim ;)

    >soldansay
    ehehe görüşürüz umarım ;) gelicem :)