Live 4 it! Haftanın Klibi; 1. yılı kutluyoruz...



Live 4 it! Haftanın Klibi'nden herkese tekrar merhaba.. 54. klipte beraberiz. Bu hafta 1. yılı kutlamak istiyorum. 1 yıl 52 haftaydı ama biz 54. de kutlayalım. Önceki kliplerin melankolik havasını aşıp şimdi biraz neşelenelim. Bu hafta Pink - God is a dj ile bizimle birlikte.

Tanrı bir dj, hayat bir dans pisti ve sen de müziksin.. o sen'e kavuşmanız dileğiyle bu hafta hep beraber biraz hareketleniyoruz. Hayatı bir şekerci dükkanı gibi görmek gerekli bazen de. Tüm tatları beğenmeyebiliriz. Bazı şekerler acı bile gelebilir bize ama önemli olan o pis gülüşümüzü ve hayata olan sevgimizi kaybetmemeliyiz. Allah'ım kızma bize seni bir dj olarak görüyoruz ama hayat güzel harmoniye sahip bir müzik gibi geliyor kulağa. Bazen hüzünlü bazen neşeli.. Tanrı da bunu görmemizi istiyor bence. Sorgulamaktan ve hayatı zorlaştırmaktan kaçınmalıyız. Yaşamak o kadar farklı bir deneyim ki yaşamadan bilemiyorsunuz işte :)

Hayatımızın ritmini belirleyen şey de aşk değil mi? Bu ritmi hızlandıran da yavaşlatan da hatta bazen neredeyse durma noktasına getiren de aşk değil mi? Neyi sevdiğiniz önemli değil aşk ile neye bağlandığınız da. Hem onun doğru insan olduğuna gerçekten inanıyorsanız. Asla peşini bırakmayın. İyiler mutlaka kazanır. Bir de şey vardı. Hiçbir iyilik cezasız kalmaz.. Öyle değildi di mi aslında ama hayat işte :)

Aslında böyle yaramaz olanları tanrı daha çok seviyordur. Sonuçta dogmatik ve düz kafa ile kaderciliğe inanmaktansa. Kendi koyduğu kuralları koyup düzenin bir parçası olmayan ve hayatın değerini anlamak hepsinden daha önemli. Allah'ım bana kızmıyosun biliyorum. Kötü biri olmadığımı da biliyorsun..

Şimdi hayata düzgün bakın ve kocaman mı yoksa minicik mi belki de orta ölçekli olan kıçınızı kaldırıp dans pisti olarak gördüğümüz hayatta yerinizi alın. Nasıl dans ettiğiniz önemli değil. Önemli olan "ben şansımı denedim" demek.. Hayatı nasıl gördüğünüz benim için önemli değil bu sizin gözlerinizin içinden belli olur ama elinizde olan kıçı kaldırıp hayatı yaşamak.. Müzikle veya yazıyla ya da ne bileyim bir matematik formülüyle. Bunları yapamayacak kadar yaşlandığınızda torunlarınıza hayatı ne kadar güzel yaşadığınızı anlatabilin...

Herkese iyi bir hafta diliyorum..

  1. Comment by Hass on 18:45  

    demekki neymiş önemli olan?önemli olan oturan yerlerinin büyüklüğü değil.hayatı dolu dolu yaşamkmış kendi istediğin gibi yaşamakmış,oturarak değil!
    nice 54 videolara..

  2. Comment by Cansu on 19:07  

    'Bunları yapamayacak kadar yaşlandığınızda torunlarınıza hayatı ne kadar güzel yaşadığınızı anlatabilin...'

    Anlatmak için yaşamak...Sevdim bunu:D

  3. Comment by Püstüklü Mama on 23:52  

    Ben en çok şekerci dükkanını sevdim :)

    Yaşamaktan kaçtığımız şeyler var. Sonunda üzülmekten çekindiğimiz. Hangi birimiz cesur davranıyoruz ki zaten? Çok zor "ben şansımı denedim" demek. En azından ben yapamadım şimdiye kadar. Ama ne çok isterdim, korkusuzca elimi taşın altına koymayı...

    Bir de, yine o melankolik havaya dönmek istersen sana şu klibi önereyim nacizane:)

  4. Comment by Püstüklü Mama on 23:53  

    Ah bu arada, nice 54'lere :)

  5. Comment by Adsız on 03:07  

    harika!!! :)))
    işte bu eray be :)
    çok sevindim bunları yazdığına...
    mutlu etti beni...
    bunları yazarken eminim gülümsüodun
    işte onu hiç kaybetme :)))
    yazı, matemetik formülleri,müzik...
    bende resim yaparak kıçımı kaldırmak istiorum o pistte :))))
    ehuehuehue
    harika pozitif enerji dağıttın hepimize... sağolasın :)
    herkese bol gülümsemeli bi hafta diliyorum...bolca mutlu olmaya ve mutluluk dağıtmaya bakın!!!
    geride kalan anlar bi daha geri gelmiyor ki :)

    (cat_dog)

  6. Comment by deli mine on 03:09  

    mommy i love you
    daddy i hate you
    brother i need you
    lover, i fuck you

    hey adamin kara kıçımdan sana neeee yooo !!!

    "...ama elinizde olan kıçı kaldırıp..." ney.. ama benim elimde kıç yok eroyum.. klavye var şuanda.. elimde kıç olmasi için o kıçı sevmem lazm bir de.. çok seda sayan gbi hissettim kendimi bir de şimdi.. dobrayım ben heyttt..


    ben dans etmekten utanirim biliyor musun.. gerçi sen dans ettigimi gördün.. zirra birsürü 70lik devirince naptigimi biraz bilebilemiyorum :D off ne gündü ogün be kuzum hala aklimda :D cnm bnm :)

    yok dans etmekten utanmayacaksin yaşamaktan utaniyor muyuz.. allah utandırmasin..

    topuklu ayakkabinin topugunun hiç kırılmamasini diliyorum kuzum :P

    sende elindeki kıçın degerini bil ve shake it up şekerim..

  7. Comment by Adsız on 01:01  

    İhlas Suresinde ALLAHÜ SAMED diye bir söz geçer.Anlamı ALLAH benzersizdir demek.O'nu hiçbir şeye benzetemezsin,bildiğin veya bilemediğin bir şeyle kıyaslayamazsın şeklinde açılımı da vardır. Postunda anlatmak istediğin şeyi örneklendirecek binlerce obje varken, Yüce ALLAH'a DJ yakıştırması yapman çok mu gerekliydi.Hesap günü karşısına çıktığında" Hey DJ parti başlasın,yakalım bu mekanı" dediğinde her tarafı alevlerle dolu bir pistin ortasında yeni figürler öğreniyor olacaksın.

  8. Comment by Adsız on 02:47  

    öfffffffff be
    yani yuh ama
    pes
    (benden önceki yoruma)

  9. Comment by deli mine on 05:12  

    insanoglu bazen dargörüşlü olabiliyor..

    hakkaten yuh ya :D
    hot dance :)) tövbe tövbee

  10. Comment by Hanife on 22:24  

    nice şarkılara,videolara,müziklere,bloglara,nice nice nice....:))

  11. Comment by Adsız on 02:08  

    seni şafağın kenarında gördüm ,
    doğmadan önce orada olduğunu hissettim,
    dikenlerin kenarında senin rüyalarını dengeledim,
    ve ben hala seni düşünüyorum....

  12. Comment by Can on 20:35  

    :D

    hepimiz yanıcaz nasıl olsa, at oradan iki odun daha..

  13. Comment by Sonne on 21:23  

    Nice nice yillara...:)

  14. Comment by Adsız on 03:50  

    hakkaten yaaa
    yancaz nasıl olsa :)))
    ilk tepki notunu da ben yazdım söylüorum işte :)))
    eray bey kızar diye korktum.deşifre etmedim..kızma eray hehehhe...susamadım gene:)))))))
    ama olmaz bukadarda yani...

    (cat_dog)

  15. Comment by eroy on 03:32  

    >hass
    teşekkürler ;) dolu dolu yaşamak gerek gerçekten. her anın kıymetini bilmeli.

    >cnslgy
    beğendiğine sevindim ben de ;)

    >püstüklü mama
    harika bir klip.. şarkı da çok güzel. gece gece çok tatlı geldi. teşekkürler ;)

    >püstüklü mama
    hep beraber olmak dileğiyle efendim ;)

    >cat_dog
    rica ederim ;) hep mutlu olmak dileğiyle..

    >deli mine
    ehehe ne güzel gündü o gün :) shaking up şekerim ;)

    >insanoğlu insan
    hmmm.. anlıyorum demek istediğini ve düşündüğünü. verdiğin tepki de normal. Allah herşeyi affedendir. ondan merhamet dilemekten çekinmeyiniz. O çok bağışlayıcıdır demiyor mu Kur'an' da. Hata yapıyorsam da hata yaptığıma inandığımda af dilerim ve biliyorum ki tüm kalbimle inanarak afdilememi Allah geri çevirmez. Bir de bence bu kadar katı düşünme. kimin yeni figürler öğreniyor olacağına sen karar vermeyeceksin ;)

    >isimsiz (cat_dog'muş :) )
    yok önemli değil. fikir söylüyor sonuçta. herşeye açık olmak gerek.

    >deli mine
    :)) canım benim yaaa.. senin espri anlayışına bayılıyorum. biliyosun ;)
    lap dance var bi de o süper bişey :) ufff süper :)

    >hanife
    hep beraber, hep beraber, oleeeyyy :)))

    >isimsiz
    sen kimsin peki? lütfen söyle...

    >skullcan
    iki odun daha :)) yav yapmayın :))

    >sunny
    teşekkürler :))

    >cat_dog
    yav niye kızayım :) kızdım bak böyle düşünmene :P