Umutsuz ev blogger'ı

Melaba!.. Live 4 it! in cefakar okuyucuları :) Son 40 yılın en düşük ziyaretçi seviyelerini görürken sizlerle beraberiz. Live 4 it! bir avuç okuyucusu kaldı dediğimde bana karşı çıkan arkadaşımla bir daha görüşemedik bile. Demek ki giderek son kalanları da aramızdan uğurluyoruz :) Eskiden msn'den tanıştığım birkaç arkadaşım vardı şimdi onlar bile yok gibi yahu. 100 milyon euro bonservis bedeliyle Real Madrid'e transfer olup da 2 maç oynamadan sakatlanıp fiyasko olan bir tranfer gibi skandala dönüştü Live 4 it! in yenilenmesi. Yeterli çalışmadığım için suçu kabul ediyorum. Neyse... Ben ne diyecektim onu unuttum bakın bunu yazarken. Yazmaya yazmaya gerçekten yavaşlamışım. Yaşlanıyoruz be...

İki gündür evdeyim artık iyice pilim bitmiş olacak ki doktor haftasonunu da katıp 4 gün dinlen sen dedi bana. Sanki dinlenmekle geçecekmiş gibi herşey. Vücudumun değil beynimin dinlenmeye ihtiyacı var ama dahiliyeci bundan anlamazdı o yüzden adama birşey demiyorum. Yazık ekmek parası için çalışıyo o da sonuçta.

Tüm gün evde oturmak acayip güzel birşey. Hergün 1'de uyanıyorum. Pastanede son kalmış poğaçaları alıyorum. Sonra modern çağın bu kadar hızlı ilerlemesini sağlayan alet edavatın başında geldiğine tüm kalbimle inandığım mikrodalga fırında bunları ısıtıyorum ki üzerlerinde çeşitli fantezi poğaça türleri de yaratmaya çalışmıyor değilim hani. Ne diyordum ben... Hah! evet, tüm gün evde oturmak acayip birşey...

Desperate Housewives izliyorum son günlerde. Çok beğendim. Aslında başından itibaren izlemediğim hiçbir dizi, film ya da video gösterimini bir yerinden başlayıp izlemem ama ne şanstır ki son sezonları özet geçen bir bölüme rastladım ve oradan itibaren izliyorum. Allah'ım ev hanımı olmak ne büyük bir ayrıcalıkmış. Tüm gün yan gel yat :) Dizi manyağı olur insan. Tabii ev hanımları Lost, Heroes, Prison Break full download sitelerine ve forumlarına girip bunları indirip izlemez. Esra Ceyhan, Seda Sayan filan izlerler ki evde bulunduğum süre boyunca yeminle hiç kadın programı izlemedim. Aniden kendimi kaptırırım hoşuma gider filan diye korktum çünkü youtube'da ibretlik videolarını görüyorum. Gülmekten kırılırken acaba bunun hepsini izlesem mi diye içimde doğan kıpırtıları cnbc-e ve e2 ile bastırıyorum.

Bir de tüm gün klasik müziğin esiri oluyorum. Bazen de Nightwish'in. Hani inekler daha iyi süt versin kurbanlık hayvanların etleri daha yumuşak olsun diye klasik müzik dinletiyorlarmış. Bu aklıma geldiği anda Linkinpark'a sarıldım ben koyun değilim lan!.. diye :)

Şimdi... Geçtiğimiz birkaç günde birçok şey öğrendim. Kendimle başbaşa kalma fırsatı buldum zira kendimden başkasını istesem de bulamazdım :) Güneşin batışı senin içindi... Bu sabah, doğuşu da benim için... Asla öncekilere benzemeyen günler şimdi başlıyordu işte...

  1. Comment by Adsız on 09:29  

    sevgili hamarat ev bloggerı arkadaşım,
    evde oturup umutsuz ev kadınlarını izleyeceğine, umut vaadeden gençlerin foto romanlarını yayınlasan n'olurrrr??

  2. Comment by Yeditepe İstanbul on 11:18  

    Yaaa o "İtirazım Var" diye bir program var......
    Neyse!
    Kötü bir şey söylemek istemiyorum ama lütfen bir gün izleyin ve görün :)

  3. Comment by Püstüklü Mama on 12:56  

    ey umutsuz ev blogger'ı, silkelen de kendine gel artık :)
    o kadar çok blog yazarı var ki artık, kimse kimseyi ziyaret etmez oldu doğru düzgün. bu iyi mi, kötü mü bilemedim.

  4. Comment by Emir Bey on 15:51  

    biz okuyoruz gerek reader dan gerek normal sayfadan =) severek takip edeiyoruz.

  5. Comment by deli mine on 20:20  

    bana blog açan ey blogger..
    atamm :D
    aganin pokunun üzerine pok gibi hissettim şimdi kendimi :D
    dişlerimi sıkıyorum.. normal mi atam :(

  6. Comment by ashkar on 09:23  

    yer değiştirmeyi teklif ediyorum. nooolur 2 günlüğüne sadece. yap bi güzellik...

  7. Comment by Cansu on 12:16  

    Oturmak iyidir iyidir:D Rahatla biraz canım aaaa:) Dünya meseleleri sende kıymetli mi:D

  8. Comment by Adsız on 21:51  

    bak şu *bi avuç kalan okuyucum vardı*ya karşı çıkan arkadaş eğer bensem (ki çok pis üstüme alındım) hala burdayım :) cevap da yazdım mesaja hatta üstüne cevap beklediğim soru barındırmayan bi feysbuk mesajım bile var;) doktorun dediğini yapalım yaptığından bize ne tavrını takınalım:)

    zeynep sena aka vefakar live 4 it okuru:)

    dengesiz dip not: bi önceki yazına yanlışlıkla yazmışım bunları yaşasın kopipeyst:)

  9. Comment by Sunshine on 00:14  

    ya eray blogger buluşmasında hastalıklarımızı kıyaslamıştık, bunun doğruluğunu şimdi daha iyi görüyorum yaaa... valla nereye gider bu gidiş...

  10. Comment by mayksisman on 13:29  

    eroycum, sen bana 2 yıldır habire söz veriyon gelcem diye yok abi, geliyon direk kaçıyon, neyin var kuzum senin, gel artık göçebe hayatı bırak artık bak biz çılgın türkler bıraktık bu işleri çoktandır, sen hala yeni amerikayı keşfetme peşindesin :) dön artık. seni her çarşamba güncellenen "live4it haftanın klibi dj eroy" olarak değil de, ailemizin blogırı, sevimli sıcak çikolatalar, sevimsiz ruh hallerini anlatan, çimlerin üstünde "benim bir sevgilim var, henüz tanışmadığıım" diyen eroy olarak sevdik öyle de görmek istiyoruz. bi sen bi de soldansay. ikiniz de tak ettirdiniz canıma. gelin uleyyyn. valla dağıtırım ortalığı.

    ayrıca sana gönül koymuştm. yok başka türlü söyleniyodu ama neyse. anladın sen onu. grr. :)

  11. Comment by tılsım on 16:18  

    Yoğun günler geldiğinde de bu günleri ararsın :). Boşver iyice dinlenmişsindir işte ;).

  12. Comment by eroy on 02:06  

    >eysean
    oyyyy haklısın canımcım benim :)) işte üşengeçlik. söz bigün yapıcam :P

    >yeditepe istanbul
    :) kokruyorum ya bağımlılık yaparsa :D

    >püstüklü mama
    bu blogger enflasyonu nedir böyle? haklısın. ama gerçekten yazmak isteyenle hevesle başlayıp bırakanlar hemen belli oluyor. Geriye boş blog siteleri kalıyor. internet kirleniyor..

    >emir bey
    biliyorum beyim. sizi iyi ki tanımışım ben yahu ;)

    >deli mine
    boynuz kulağı her zaman geçer kuzum :) gerçi ben daha ölmedim ama bilmiyorum..
    zamanı gelmişler için beyhude üzüntüye kapılmayasın..

    >ashkar
    eheheh yok abi kalsın aman :D

    >cnslgy
    değil sanırım :) zamanla öğreniyorum..

    >vefalar l4i! okuru
    hemen cevap yazdım :) yaşasın istediğin kadar yazıp silebilmek. kopyalayıp yapıştırmak ;)

    >sunshine
    sonu kötü bitecek gibi.. bu gidişe bi dur demek gerek :)

    >triancula
    yani yazdığın yorum içime dokundu.. nereden nereye geldim ben dedim.. akşam oturdum düşündüm.insanları sürekli hayal kırıklığına uğratmaktan bıktım. üzgünüm gerçekten. soldansay sanırım bana kırgın. ama sana uğramamasının sebebi nete pek girmemesidir sanırım.
    gönül koydum? ben anlamadım :) kırdıysam özür dilerim gerçekten :(

    >tılsım
    evet :) iyice dinlendim bu sefer :)