Live 4 it! Haftanın Klibi



Live 4 it! haftanın klibinden herkese merhaba. Bu haftaki klibimiz biraz eskilerden geliyor. Kenan Doğulu - Aşk oyunu bizimle beraber. Her an bizimle değil mi zaten aşk?

Oky ile tatile çıkacağımız gecenin gündüz saatleriydi. Pendik'te otururken bana "Düşünsene on sene sonraki karın şu an ne yapıyor?" Bu beni benden alan bir cümleydi. Bütün tatil boyunca aklıma takıldı "Şimdi benim karım nerede acaba?". Zira karım olacak birini tanıdığımı sanmıyorum. Bana tahammül edecek bir sevgili bile bulamazken, evlenmek? Neyse zaten hiç insan içine çıkmadığımdan ötürü aşık olabileceğim biriyle karşılaşma ihtimalim yok. Zira karşılaşsam bile iki kelimeyi biraraya getiremeyeceğimi ve o bana bişeyler demedikten sonra benim ona birşeyler diyemeyeceğimi biliyorum. Biliyorsunuz. O da bilecektir zaten.

Üstteki paragraf anafikirden uzaklaştı diye herşeye yeniden başladım burada. Şimdi düşünüyorum da yine onu neredesin acaba diye? Yani şu an deli gibi aşık olduğu sevgilisi onu affetsin diye özür diliyordur. Belki de bir başkasının kalbini öylesine kırıyordur ki onu terkederek. Tıpkı benim kendimi kaptırdığım gibi bir başkasını platonik olarak da seviyor olabilirdi. Sonra vazgeçmiştir benim gibi belki. Ya da sevgilisin kolları arasındadır şu an.. Oyy.. Ben de burada eski sevgilim diye ağlayayım. Gelecekteki için mi ağlasam? Aşk oyunu işte.. İçinde hep ağlamak var. Başlangıç noktasından geçince bir sevgili seçiyoruz sonra oyun bir şekilde bitiyor. O başlangıç noktasından bazen tekrar tekrar geçebiliyoruz onunla. Ama bazen daha 3 adım gitmeden yalnız kalıyoruz. Yeni bir aşk için ne yapmak gerek? Biraz sosyalleş diyorlar.. Ne biliyim. Aşk oyunu oynayalım. Büyük atan başlasın...

Bu oyunu oynamak, bu bir oyun olarak görmek. Bir oyun insanı bu kadar üzebilir mi? Monopoly oynarken 2 el kodeste beklerdik belki ama bu oyunda kalbin yıllarca bir kodese tıkılmış gibi oluyor. Acımasız kuralları olan bir oyun ama o kadar güzel ki kazandığın zaman. Sadece zaman geçirmek için oynayanlar, hayatını bu oyuna adayanlar... Hayatın amacı aşık olmak belki de. Live 4 love!..

Herkese iyi bir hafta diliyorum.

  1. Comment by Tugc on 07:10  

    Bu yazına bayıldım kuzu..Geçenlerde ny'da garip şeyler satan bir yere girdim..Sadece kartlar, davetiyeler falan filan satan bir yerdi... kendimi davetiyelere bakarken bulunca; dedim insan düşünebiliyormuş demek ki...
    Her neredeyse o kişi...yada yanıbaşımızdaysa da, bırakmasın ve farketsin bizi..yanımızda olsun artık..

  2. Comment by ---OPTiO--- on 11:59  

    hic farketmeden daliverir hayatina böyleleri ...
    bosver sen ..düsünme bunlari eray ...nasil olsa karsina cikivericek bi gün..
    bazen ani yasamak en dogrusu bence..

  3. Comment by Adsız on 13:05  

    Napcaz böyle :(
    bekle bekle bekle.............

  4. Comment by Cansu on 13:53  

    Sanıldığının aksine dünyada gerçek anlamda aşk o kadar az kişiye nasip oluyor ki...Açıkcası ben aramaktan vazgeçtim çünkü bulamayacağımı biliyorum.

  5. Comment by Adsız on 04:10  

    aramakla olmuyo hakkaten... zaten buluncada bişiy değişmiyo ki bizde...
    arifeyi görür, bayramı edemeyiz :)))))))))))))))
    gülüp geçiorum artık
    hayat güzel beee
    takılacak kadarda uzun değil...
    gezelim tozalım eğlenelim yiyelim içelim güzelleşelim :))))))
    (bu pozitiflik nerden gelio bak onuda anlayabilmiş değilim...sınavlar iyi geçio ondandır diyelim bari)

    (cat_dog)

  6. Comment by deli mine on 19:22  

    hiç aşik olamadna üzerinde çiçek açan okadar çok insan var ki kuzum..
    ama yok biz zincir atalim.. olmadi kendimizi atalim.. çatılara çıkalim.. aşik olmadan inmeyelim :D bana aşki getirin.. bana aşkk getirin ulenn.. yoksa atlarım.. yakarım yıkarım.. patlarımm bummm :D

    c.tesi ;)
    kocman acanim :)
    baş baş

  7. Comment by Püstüklü Mama on 20:40  

    sen aşık olmaktan korkuyorsun eray. korkma ki, bir gün birisi ile karşılaştığında "işte bu benim 10 yıl sonraki karım" diyebilesin.

  8. Comment by Can on 19:17  

    hep yek.

  9. Comment by deli mine on 19:40  

    karışmadan duramayacagım... :D
    erayın aşik olmaktan korktugunu hiç sanmiyorum püskütlü :D kim korkarmiş aşktan.. hey yavrum heyy.. ama aşk bizden korkuyor sanirim.. yaklaşamiyor.. korkma nen aşk.. yemeyiz sadece sevecegiz :p
    karıştım.. artık durabilrim :D

  10. Comment by Hanife on 21:40  

    uzun zamandır dinlemediğim bir şarkıydı hatırlattığınız için çok mersi.İnsan hayatında aşk yokken,aşıkkenki halinden daha mutlu olabiliyor aslında.O zaman her şeye aşık olabiliyor.Ne biliym işte:))

  11. Comment by Püstüklü Mama on 21:52  

    cansu, karış tabi benim için bir sorun yok :) sadece, eray'ın yazıkları çok tanıdık geldi. yani sadece bu son yazı değil, daha önceki birkaç tanesi de. kendi teşhisim bu benim. eray'a da koydum aynı teşhisi :) ama tabi ki de korkmasın aşktan. :)

  12. Comment by deli mine on 13:50  

    bu hafta klip yok mu :(
    bu hafta eroy yok mu? :(
    pöff :(

  13. Comment by deli mine on 13:52  

    kimse korkmasin püsküt.. :) sonra kalkıyor bi tarafı aşkin.. indirebilene aşkolsun
    sevgiler :)

  14. Comment by eroy on 15:41  

    >tugce
    :) olsun istiyor insan tabii ki ama ne biliyim işte. onunla karşılaşabilecek olgunluğa erişmek için daha birkaç kişiyle daha karşılaşmak gerek sanırım.

    >optio
    evet.. kesinlikle. anı yaşamalı. ama bazen de böyle geleceği düşünmeden edemiyor insan

    >isimsiz
    bekleyip görücez sanırım sadece..

    >cnslgy
    o kadar nadir ve mucizevi diyebileceğimiz birşey bizi en umutsuz anımızda bulur belki de..

    >cat_dog
    ehehe sınavların iyi geçmesi ne kadar güzel birşeydir :)

    >deli mine
    canım benim yaaaa :))

    >püstüklü mama
    hmmm.. yok yav. gerçekten öyle bir korkum yok. ama ne biliyim hiç hayalimdeki gibi biriyle karşılaşamamak kötü sanırım.

    skullcan
    ve hep tek..

    >deli mine
    ehehe korkmuyoruz di mi cansu? o bizden korktuğu için uzak duruyor..

    >hanife
    rica ederim efendim ne demek ;)
    aşk gerekli. ama hayatın içini dolduran bir anlam kazandıran kaç tane şey var ki zaten..

    >püstüklü mama
    teşekkürler :) yok yav ne güzel bişeyler demen. en azından okumuşsun ve söylüyorsun. ben söylediklerini gerçekten içten okuyorum.. çok teşekkürler ;)

    >deli mine
    olmaz mı kuzum benim.. işte koydum şimdi. biraz gecikti ama oldu işte.
    korkmuyoruz biz aşktan evet ;)