Live 4 it! Haftanın Klibi



Live 4 it! Haftanın Klibinden herkese merhaba. Bazı söylentilere göre artık blog kariyerinin sonuna geldiği öne sürülen biri olarak ehehe :) diyorum daha bırakmadım. Buradayım. Olur böyle zamanlar diyorum sadece. Bu haftaki şarkımızda dediği gibi ama "Kolay değiiil..."

Bu haftaki şarkıyı özellikle seçtim ki çok hoşuma gittiğinden mi desem yoksa sözlerini yaşıyor gibi olmamdan mı. Beni hiçbirşey güldürmüyor.. değil mi. Aslında beni hiçbir dert öldürmüyor. Kırarım canımı acımadan bir de. Acılarından kurtulmak için kendini kandırmak..

Delikanlı adama ağlamak yakışmaz mı? Bence içinde hala atan bir kalp taşıyan herkes ağlayabilir. Sevgiyi yaşadıkça ağlamaktan kaçamıyorsun. Sevinçten ya da üzüntüden. Dışarı vuramayanlar da ya da vurmak isteyenlere ne kadar saygı duyuyorsak dışarı vurmaktan çekinmeyenlere de aynı saygıyı göstermek gerek. Hata dışarı vurabilmek cesareti de gerektirir.

Terk eden sevgililer yerine çirkin kadınlar... Bişey diyemiyorum artık.

Herkese iyi bir hafta diliyorum.. Kolay değil ama başarılamayacak birşey de değil..