ıssız ada teorisi

ıssız bir adaya düşseydim yanıma alacağım üç şey:
1) zippo çakmak
2) balta
3) avril lavigne :)
adada yanına alacağı kişi için erkekler ünlü birini isterken, kızların çoğunlukla erkek arkadaşım demesi gözümden kaçmadı :) bunun istatistiğini tutuyordum da kimbilir nerdedir şimdi.. hey gidi günler hey.. :P
(mühim uyarı: burdan sonrası yukarısıyla alakasız :P)
ben bunları yazarken dejavu oldu :) acaba ben bunları daha önce yazmış mıydım? diye düşünüyorum şu an. neyse daha fazla düşünmeyeyim de yatiim uyuyayım bu gece biraz fazla uyumak istiyorum. yarın yanında uyuya kalmak istemem :) ya da güzel bi fikir ya omzuna yaslanıp uyumak.. sevgilinin omzunda uyuya kalmak güzel bişey :) dün akşamı yazmak istiyodum aslında hayatımın en uzun telefon konuşmasını. ama sanırım geçmişe dönük hiçbirşeyden bahsetmek istemiyorum. Live 4 it! in arşivinde asla hatırlamak istemediğim kötü günler var ama bunların tekrar okunması ve bugünkü yazıları etkilemesi şu an en son istediğim şey ;) yarın dünden daha güzel olsun istiyorum :) tatlı rüyalar hepimize..

  1. Comment by deli mine on 01:45  

    evet bu yazıyı bundan 5 sene önce de yamıştım cnm
    ama ozaman avril yerine maria carey demiştin .ehehehe :( çok salak bi espiriydi silesim yok ama silersem ne yazıcam :( uykum geldiii yatmak istiyormmmm :(

    bi de evet sevgilinin omzunda (bizim için) gögsünde uyumak çok güzel bi şeydi .. tüm gece konuşup sabah 7de buluşup öglene kadar bi kafede uyumuştum öyle.. ne günlerdi :(

  2. Comment by mayksisman on 01:01  

    geçmişe olan düşkünlüğüm ve saplantımı "yenme" aşamasında olan bana ilaç gibi geldi yazın;

    evet anı yaşamak gerek,
    evet,
    "live 4 it" (:

  3. Comment by deli mine on 01:14  

    Live4 her ;)

  4. Comment by deli mine on 21:58  

    eraycim, yoktun bugün. Duydum ki piss adi bi mikrop hasta etmiş seni.çok çok geçmiş olsun acnm benm :)

  5. Comment by eroy on 01:06  

    >cansu
    canım dur şimdi paranoyaya sürükleme beni :P
    günler hep geçer canım, hep hatırlanacak bişeyler vardır iyi ya da kötü güzel olan yarına umutla bakabilmek ;)

    >triancula
    teşekkürler dostum ;)
    hep geriye bakarak yaşamayı adet haline getiren biri olarak seni çok iyi anlıyorum ;)
    umarım yenersin ;)

    Live 4 it! :)

    >cansu
    sanki ben biraz önce sana yazmıştım bak yine deja vu mu oldu ;P
    canım hasta oldum evet daha doğrusu yorgun düştüm :) biraz dinlenmek iyi geldi evde yattım iyileşmedim aslında tam olarak ama tenefüs o kadardı ne yazık ki :)

  6. Comment by Adsız on 13:19  

    Issız ada olayında çakmakla, baltayı çıkar bence.Avril'in ayda 20-22 gün kullanım süresi var.Avril'den 2 tane daha al yanına .

  7. Comment by eroy on 14:07  

    hmm humanizmin içine futbolu karıştırdım diye kızıp da sonra bir kızın kullanım süresini dikkate almak biraz çelişkili değil mi sence :)
    bir tanesi yeterli bence ;)

  8. Comment by Adsız on 14:35  

    Buradan konuşması kolay,ıssız adaya düştüğünde teşekkür edersin bana

  9. Comment by eroy on 00:30  

    lost izlemekten ıssız ada manyaklığım yeniden kabardı :P
    karayiplere yerleşsem ne de güzel olur. ahh ahh.. :))