Live 4 it! haftanın klibi


yetişmek zorunda olduğumuz tek yer sevgilimizin yanı olsa keşke :) hep biyerlere yetişmeye çalışanlar için bu haftanın klibi ;)

  1. Comment by mayksisman on 21:16  

    çocukluğum aklıma geldi.
    ismail alf.

    99 yılıydı yamulmuyosam...

    güzeldi bu klibin number 1 tv'de habire döndüğü zamanlar ya. ayrıca o köprüden atlama sahnesi enfes, hala aklımdan çıkmaz (:

  2. Comment by eroy on 01:12  

    aa bak number 1 da hep aynı saatte yayınlanan bi klip vardı ve o şarkıyı çok seviyorum ben saplantı bi şarkı bende o :) haftaya onu mu koysam :)

  3. Comment by mayksisman on 01:47  

    hangisi acaba ?? (:
    bu arada ben yandaki linklerde eroy yasdım eişallah hoşuna gitmiştir live4it'ten daha bi samimi olsun diye şeeettim :)

    ayrıca number1 çok gereksiz bi kanal, her anlamda bozuldu ya en son bi bikinili kız vardı kışın ortsında bile çinko porgramını sunuyo. yazık. 7 sene önceki kalitesinden eser yok... çocukluk anılarıma ihanet ediyolar ya !

  4. Comment by eroy on 02:13  

    çok teşekkürler :))
    eroy daha güzel ve samimi olmuş saol ;)
    şarkı eski bi şarkı zaten en son o zamanlar izledim number one' ı sonra tv den de uzaklaştım iyice. vakit mi yok yoksa izlemek mi istemiyorum orası şike şaibe taşır :)
    ama eski number one olmadığına katılıyorum. neyse umarım mtv türkiye ile hepsi kendilerine çeki düzen verirler :) rekabet iyidir :)

  5. Comment by mayksisman on 18:47  

    evet mtv türkiye iyi gelicek bence de (: renkli rüyalar oteli'nin klibini yayınladılar demin "exclusive" başlığı altında. vay be. şaşırtıcı.