Live 4 it! haftanın klibi


bu hafta ki klibimiz andy williams & denise van outen - can't take my eyes off you. sevdiği insandan gözlerini ayıramayan herkes için ;) bi insanın bakmaya doyamayacağı tek şey sevdiği insandır sanırım. gözlerinin içini görmeye çalışırız, bizim için neler hissettiğini görmek isteriz. ya da o uyurken sadece ona bakıp o huzuru ve sevgiyi hissetmek için. sevdiğimiz insana bakmak için binlerce sebep var tabii. ama en güzeli de göz göze gelip sevgiyi hissetmek olsa gerek. boş gözlerle uzaklara bakması da en kötüsü olmalı. baktığı yerde bizim olmamamız içimizi ne kadar acıtır. tek istediğim gözlerine baktığımda o güzelliğin içinde kendi yansımamı da görebilmek. mutlu bir hafta diliyorum hepimize ;)

  1. Comment by deli mine on 20:58  

    cnm mükemmel seçim... işte bnm şarkımmm :D
    çok severim bn bu şarkıyı :)hele onca kes coverlandı ama bu ikili kadar iyi söyleyen yok..
    bakmaya doyamayanlara .....:)))
    -ben doymuyom çünkü kimseye bakmiyorum.. :( -

  2. Comment by Adsız on 22:00  

    evet ya.
    budur şarkı.
    bakmaya doyamadıgımız durumlar mevcuttur evet.
    bkz*analar neler doguruyo.

  3. Comment by mayksisman on 23:42  

    süper seçim eroy (:

    inanır mısınız ben bu verisyonunu ilk defa duydum ya :p

  4. Comment by eroy on 21:27  

    >cansu
    evet bence de en güzel cover' ı bu ;)
    kuzum bi bakmaya başlasan etrafına bak o zaman çok daha güzel olucak hayatın. resimde tek bir noktaya dalıp gidersen, resmin bütünün güzelliğini göremezsin canım. çok güzel bir resim var önünde ve sen hatalı noktasında takılıp kaldın resmin. resmin bütününe baktığında dostlarının da yanında olduğunu daha iyi anlayacaksın ;)

    >january
    teşekkürleerrrr :*

    >triancula
    saol triancula ;)
    ben de dışarda bir yerlerde izlemiştim klibi. üstünden onca zaman geçince tekrar izledim neredeyse unutacaktım :)