Live 4 it! haftanın klibi


2. vize haftası başlıyor. bu haftaki klip başlangıcı hatırlatsın (aşağıdaki yazıdan sıkılırsanız buradaki şarkı moralinizi düzeltsin ;) ) istedim :) başlangıçlar hep heyecan verici olur korkudan veya sevinçten doğan bir heyecan. biraz dans ederek başlarsak daha mutlu geçer hafta umarım.
hepinize iyi bir hafta diliyorum. ve şimdi black eyed peas - let's get it started ile karşınızda..

  1. Comment by deli mine on 23:21  

    trt de muzik programlarındayaşlı bi amca boguk sesiyle klormatik camlı gözlügüyle çıkıp bi önceki senenin hit parçasını çaldırır.. işte onlara benzemişsin eroyum :D hiç gücenme cnm şakaydı ;)

  2. Comment by eroy on 00:28  

    cnm niye sana güceneyim ;) ama yeni klipleri zaten şu an sürekli görüyosun eskileri göstermek daha güzel bence. nostalji oluyor ne güzel :P

  3. Comment by Adsız on 23:40  

    fergy yi izlemek yerine mis gibi taze yazılmış eroy yazıları okumak ister bu bünye.

  4. Comment by mayksisman on 15:08  

    ne çok severdim bu şarkıyı ve klibi 2.5 sene önce (:

    klibi izlerken şunu hissettim;
    "zaman ağır ol henüz erken..."

    ahh!

  5. Comment by Yeditepe İstanbul on 20:56  

    Kapattın mı blogu Eroy?
    :)

  6. Comment by eroy on 23:23  

    >january
    şımartıyosun beniii ;)

    >triancula
    ben hep eskilerden vermeye devam edicem ya daha güzel oluyor. bi de verilmek istenen mesaj önemli :)

    >sevda sözleri
    vize haftası yüzünden bi türlü boş kalamıyorum. bi de evde de kalmıyorum. beşiktaşta arkadaşımda kaldım bu haftanın bikaç günü. o yüzden bloga bakamadım bi türlü :)