no signal

son 48 saati anlatan bu yazıyı yazarken de elektrikler göz açıp kapama süresi kadar kesildi hani o sırada gözünüzün kapalı çıktığı fotoğraflardaki gibi bi anda olsanız anlamayacaksınız bile. ama elektrikle çalışan aletlerimiz ki bunlar geliştikçe duyarlılığı artar hemen anladı elektriğin gidip geldiğini ve kapandı. yazı da gitti tabii ki. ufff.. neyse özür yazısı yazayım bari tüm okuyuculara. teknik bir arızadan dolayı sizlere yayın yapamıyoruz mu diyim bilmiyorum :D
kusura bakma türkiye.. :P

  1. Comment by deli mine on 11:20  

    ya ne çamur adamsın sen erayyy yok elektrik yok papa yok sınav :))
    saka bitanem saka ama olmaz böyle devirirler seni blogun başina başkası geçer ;)

  2. Comment by Yeditepe İstanbul on 20:42  

    UPS işine mi girsem? :D

  3. Comment by Adsız on 01:15  

    elektrik kesintisi sonucu yazının puf diye yok olması ne gıcık bişey yaa.. okuyunca bile insanın sinir sistemini sarsıyor..:)

  4. Comment by deli mine on 04:20  

    eray yine koptu bulana aşkolsın >(

  5. Comment by eroy on 01:38  

    >cansu
    ve böyle diyerek hain planını gün ışığına çıkardın pis senii :P

    >sevda sözleri
    hobaa abi senin ne işin var o işte :) o sektöre ben gireyim sen benim hukuk işlerine bak ;P

    >un4
    evet ya cinnetin eşiğine geliyosun. hiç bişey yapamadığın için de daha da bi hınçla doluyosun :) aah ah hergün onlarca yazı bu yüzden telef oluyor. devlet buna el atsın ;P

    >cansu
    evet cnm haklısın koptum ben yine :)ama sor bi neden koptun diye ;)