Live 4 it! haftanın klibi

artık gelenekselleşen pazartesi sabahı videoklip saatimizde bu hafta Hepsi - Tempo var. Tüm haftayı koşturarak geçiren bi de üstüne haftasonunu ekleyip hafta içi gün sayısını 7 ye çıkaran tüm insanlar için :)
ya da koşmak isteyen herkes için ;)
biraz da kahve.. ve haftaya başlamak için herşey hazır. şarkı bitince hafta başlasın :)

  1. Comment by Misterio on 14:49  

    Bir kere gün seçimi süper ;) alışırız yakında, hep isteriz söyleyeyim Şebnem-Bulutsuzluk Özlemi etkisi bende 1hafta sürdü çünkü.. Şimdi o küçük serçeyi görmek de çok güzel oldu :))

  2. Comment by deli mine on 02:10  

    neyse eraycm pussycat dolls çılgınlıgına ara vermişsin, sezen aksuya bayıldım bi de kanatları var:D küçük serçem bnm :)
    Gün hakkaten güzel,bide yaninda sabah kahvesi versen cnm :))

  3. Comment by Yeditepe İstanbul on 20:21  

    Bayılıyorum bu kızlara :)

  4. Comment by tılsım on 21:45  

    Şarkı bitti ve hafta öyle hızlı başladı ki ortasına geldik hala yetişemiyorum ;)
    Lütfen bir daha ki hafta için biraz daha yavaş bir şarkı olsun =);)

  5. Comment by deli mine on 22:07  

    alowwwwwwwwww eroyyyyyyyyy nerdesin yaww ,
    koydun bi plak dönüp dönüp duruyor. Sen bizi oyalamaya mi çalışıyorsun :))

  6. Comment by eroy on 22:56  

    :))) çok pardonn hepinizdenn ama papa' nın gelişinden midir nedir :P son 48 saat açıklanamayan talihsizliklerle geçti. bi dinleniyim geliyorum heman :))

  7. Comment by deli mine on 03:06  

    papalara geldin heh :D:D

    (peng.den alıntıdır:))

  8. Comment by mayksisman on 01:21  

    cemre diorum,
    ve susuyorum.