işte başlıyor..


yarın vizeler başlıyor. sadece vizeler değil. 2 tane projem ve salı günü de berbat geçeceği daha geçen haftadan belli (ki geçen hafta kapıdan döndüm girmedim :) ) bir staj mülakatım var. hidromobil ile ilgili yapacaklarımı daha saymadım bile :P ama karmanın eline şimdi ihtiyacım var :)
ya da bu sefer sadece kendime güveniyorum :) hiçbişey yapmasam da nedensiz bir iyilik çöktü üstüme. ehehe.. ölmeye yakın insanlardaki gibi :P ama benim hiç niyetim yok ölmeye daha :P
o kadar çok smiley kullanmaya başladım ki dilim içeri girmiyor gibi görünüyor yazı yazarken :P yakında videolu sisteme geçicem :)
bu gülüşümün altında yatan çok sebep var. ama too cool for engineer duruşumu da bozmayayım :P
bugün anadolu kavağına gittim fotoğraf kulübüyle ve çok güzel fotoğraflar çektim. en güzellerini sizinle paylaşıcam ama önce yarınki sınavı düşüneyim sonra koşmaya çıkıcam. berbat geçecek gibi geliyor sınavlar bana ama bir seferlik herşeyi oluruna bırakınca neler olur görelim :)
elbette ki herşey kahve molasından sonra başlayacak. hepinize mutlu günler ;)