eroy ve cansu efes maçından bildiriyor. evet sendeyiz eroy..

abdi ipekçi tarihi günlerinden birini daha yaşıyor. insanlar bu maçtan galatasaray-bordo maçı sebebiyle ilgisini esirgemiş gibi görünüyor ama yine de seyirci sayısı azımsanamayacak kadar çok. yanımda şu an cansu var. onun da biraz neşelenmeye ihtiyacı olduğunu düşünüp maça davet ettim ve kırmadı :)) burda durum böyle eray. başka diyeceğin bişey yoksa ben maça giriyorum.. tamam o zaman maçtan sonra blogda görüşürüz. kib. öptümss. byess
perşembe akşamları halısaha maçı yapıyorum düzenli olarak. o yüzden euroleague maçlarını aksatıyorum efes' in :) ama çarşamba akşamı olunca hele ki her sene düzenli olarak bir yunanistan takımı - efes maçına gitmeyi vatani bir görev bildiğimden bu maçı kaçırmadım. daha doğrusu kaçırmadık :) bu maçlara gitmediyseniz buna en yakın olanı cska - efes maçı derim :)
efes' in euroleague maçlarına hiç gitmediyseniz bugüne kadar çok şey kaçırdınız. futbolu bu kadar sevmeme rağmen basket maçından alınan zevkin sürekliliğinin futbolda olmadığını kabul ediyorum. neyse basketbol - futbol karşılaştırmasını başka bir yazıya bırakıp bu yazıya dönelim.
yaz köşesinde fırtınalar estiren cansu' yu da bu maça konuk blogger olarak davet ettim. iyi ki de etmişim ;) bir ara 16 sayı geriye düşmüş olsak da son periyottaki mucize basketlerimiz bize her zaman bir geri dönüş' ün yapılabileceğini ve umudun hep olduğunu gösterdi :) çok yaşa emi efes!efes kızları çoğalmış :) şovları her zamanki gibi çok güzeldi. ama devre arasında çıkan palyaço hiç yakışmadı! çok basit kaldı orda. 3 tane labut çevirmeyi ortalama olarak her şovmen yapar. efes yönetimine sesleniyorum. tamam size çok az değer veriyorlar basketbolda. ama sizi seven bir kitleniz var bari onlar için şovun kalitesini yükseltin! :) izlerken sıkıldık.
tüm maç yerinden kalkmayan cansu da son dakikalarda dayanamayıp ayakta karşıladı basketleri. yaa dedim sana di mi maç güzel olucak diye :) (tabii bu foto ayağa kalkmadan önceydi :P)
Efes' in ve Fenerbahçe' nin Euroleague maçlarına hepinizi bekliyoruz. Ama santrayla beraber omuz omuza, bütün stat ayağa demeyin :) basket ve futbol aynı değil :) gerçekten basket maçı izleyip bundan zevk alan bir kitle var :) bu hafta ilk defa maça gelen tüm arkadaşlarım bir dahaki maç ne zaman diye sordu.
ertesi gün yine sınavım vardı. evde oturup çalışmak yerine ben yine bi yerlere gidip eğlenmeyi seçtim :) ama sınavım da güzel geçti. sanırım ilk soruyu sadece ben doğru yaptım :)) mutluyum şu sıralar. bloga bakamıyorum fazla. ama süpriz yapıcam dedim. unutmadım ;) ilk vakit bulduğumda görenlere benim aklıma gelmişti denen birkaç süprizz :) ama günde 3 saat uyuyorumm yine de yetişemiyorumm :D neyse kös kös oturmaktan iyidir ya :)

  1. Comment by tılsım on 16:20  

    Bu yazıyı yaz köşesinden beklerken eroy hızlı davrandı ;) Basketbol sporların içinde en zevklisi =) oynamak da güzel izlemek de ;)
    Bu arada resimde çok güzel çıkmışsınız ;)

  2. Comment by deli mine on 23:35  

    amanin erayimmmm :))kapak etmişsin be güzelim beni utandm bak :( ben de yazmiştim valla ama seninki daha güzel olmuş üstat ;) benimki teksas gbi resimli kalmişşş :D

  3. Comment by deli mine on 00:03  

    teşekklr tılsmcm

  4. Comment by eroy on 08:33  

    >tilsim
    cansu'yu bekleseydik bi sonraki sezona zor yetişirdi maç yazısı ;P
    basketbolda sürekli bir heyecan var. futbolda ise o heyecanı yaşayacağımız anı bekleyiş. spor karşılaşmasında oynamaktan daha zevkli bişey olabilir mi :))
    teşekkürler ;)

    >cansu
    ee bi kapak güzeli lazımdı bloga okuyucu sayısını arttırmak için ;P

  5. Comment by Misterio on 14:52  

    bu kapak bişey değil cansuu ben c.tesi Bjk-telekom maçında kapak olmuşum ntv'ye içler acısı yani halim :/

    O bahsettiğiniz heyecandan dolayı gözlerimi kapatasım geliyor, haz alamıyorum bir türlü basketten, zaten ne kadar anlatılırsa anlatılsın anlamıyorum, o yüzden forza futbol :)

  6. Comment by deli mine on 21:10  

    oyyy seninle başedemem ben güzelim :D (beni amatör kameralar çekiyor :( seni teee ntv)

    Profesyonel olarak basketbol oynamiş biri olarak diyorum ki oynamak herzaman daha eglencelidir.İzlerken asla oynarken aldıgın zevki alamazsın ;)