eroy pussycat dolls konserinden bildiriyor


yazısı da gelicek tabii ama önce reklamlar :P

  1. Comment by deli mine on 23:27  

    sowlarini izledim çenem düştü . tövbe yarab dedm :)

  2. Comment by tılsım on 00:41  

    Merakla bekliyoruz ;)

  3. Comment by Misterio on 16:11  

    Vize haftasına noldu?? biz burada ders çalışmaya çalışırken akşam maçın hesaplarını yaparken oldu mu şimdi yaa :(

  4. Comment by eroy on 23:36  

    >cansu
    ben yakından gördüm bikaç metre uzaktan :) ama bu kadar da güzel olunmaz kiii :))
    bu arada nicole bana öpücük yolladı :)) gözgöze geldiikk :)
    ama sanırım onunla ilişkimiz yürümez ;P

    >tılsım
    son bikaç gündür 3-4 er saat uyuyup günün geri kalanını koşturarak geçiriyorum. söz bu sabah uyanır uyanmaz yazıcammm :))

    >misterio
    vize haftası ii başladı. berbat devam etti ve pussycat dolls konserinden sonraki gün girdiğim sınavla iyi bitti :)
    maç berabere bitti :( tümer' i çıkar kezman' ı al demekten maçı takip edemedim :P ama volkan mucizevi bi kurtarış yaptı di mi :)
    sınavlarında başarılarr ;)

  5. Comment by Sonne on 23:38  

    hosgeldin mtv türkiye ha...hemde pussy cat dollsla...türkiye mtv kusagi genclerine hayirli olsun ne diyelim....

  6. Comment by eroy on 23:47  

    sadece pussycat dolls değil çok ünlü biçok sanatçı da vardı. çok güzel bi organizasyon olmuş. tebrik etmek lazım :)
    ve hemen Live 4 it! olarak teşekkürlerimi sunayım mtv' ye :P