eroy @ mtv turkiye welcome party


aslında ben sadece pussycat dolls konseri diye biliyordum. gazete sayfalarını veya websitelerini tarayıp da gittiğimiz konser hakkında bi gıdım bişey öğrenmemiştim. aa pussycat dolls mu? yürü gidelim abi!.. :) ertesi gün sınav mı var? ya şimdi bundan başka bi vize bi de final var elbet bi hal çare bulunur. hadi gidelimmm. tamam o zaman cuma günü sınav bitince gidiyoruz. ehehe yarını düşünmeden yaşayalım bir günlük de olsa :P
bunca zamandır ters giden herşeyi tersine çevirecek bişeylerin aslında aklımdan geçenlerin tersini yaparak mümkün olacağını daha önceden düşünmemiş olmam salaklık. ama zaten düşünmüştüm :) uygulamamak korkaklık? hmm üşenmek istemeklik diyelim :P ( nasıl kelimeler bunlar :P )

neyse yazı güme gidecek hemen konuya gireyim :)
mtv türkiye' ye de geldi. ben uyduda daha ayarlamadım henüz. hala fransızca ve ingilizce olanına bakıyorum arada :P teoman, sertap erener, kargo, athena,.. gibi grup ve şarkıcıların çıktığını yolda afişlerden öğrendim :) içimde acaba şebnem ferah da orda olacak mı? diye bi umut yeşerdi aniden. gecenin sonunda pussycat dolls sahneden indiğinde bile acaba mı? diye soruyodum kendime :P ( e yok artık! :) evet yok artık. tamam abarttım biraz :P ) daha sonra duydum ki sezen aksu, ajda pekkan niye yok gibi bi tartışmalar varmış.
zaten herkes iki şarkı söyledi. ( mor ve ötesi 1 şarkı söyledi ayıp oldu. yazık :P ) herkesi de çağıramazsın ki :) ve bence öyle bi gecede onlar biraz fazla ağır kaçabilirdi. daha çok rock ve pop ağırlıklı bi kanal olduğundan orda bir sezen aksu' nun bizi eskilere götüren şarkısı içimizdeki dans etme ve heyecanı alıp götürebilir kaygısı var. biz şimdiki gençler bunalıma ne kadar da meyilliz.
şimdi gecenin eksi ve artılarına geçelim :)


bi kere kırmızı halı denilen olay bize çok uzak. kırmızı halıda nasıl yürünür nasıl davranılır bilmiyolar kardeşim. vip ler basmış parayı kırmızı halıda yürüyor. bi de neden sanatçılar seyircilerin tarafından yürüyor onu anlamadım. ben biletleri insanları değil şarkıcıları yakından görmek için orda duruyorum. tüü yazıklar ola size. bi de kırmızı halı yerine sağdan soldan yarım yamalak yürüyenler, hostes kızlara çarpanlar.. off yeter yazmıycam!.. mutlu mutlu yazıyorum şurda bozmayayım keyfimi :)
konsere gelelim :)
iki ayrı sahne olunca acaba hangisine yakın olalım telaşı oluyor. acaba pussycat dolls hangisinde çıkacak diye toplan sanatçı sayısını bi solda bi sağda diye paylaştırarak kendimce bi çözüm buldum ve bize daha yakın olan sahnede çıkacakları kanaatinde birleştik, sevinç yumağı olduk. ama gel gör ki gecenin sonunda iki sahnenin ortasında çıktılar :)
herkes güzel çaldı, güzel söyledi. ben nil' in kıyafetini beğenmedim :P mor ve ötesi gariban grup muamelesi görüp tek şarkı söyledi yazıktır ya ben bi beş dakka fazla dururdum aslında onlar da söylesin diye :P
sevişmek ah ne hoştuurr yıldızlarınnn altında derkenn live4it! arşivleri aklıma geldi :) ama hiçbişey moralimi bozamazdı o gece. teoman' la ölmek için güzel bi gün diye bağırırken aslında yaşamak için o kadar çok sebep olduğunu düşünen tek şabalak bendim sanırım :P ama sertap erener çookk kötüydü :) ben en güzel şarkıları ondan beklerken o beni çok üzdü. bi süre konuşmamaya karar verdik :P
şarkıların arasındaki şovlar bana gözünü seveyim mtv dedirtti :) bence organizasyon çok güzeldi. bi de şu var bence organizasyonları bu denli bozan şey bizim kafa yapımız. ne doğru dürüst sıraya geçebiliyoruz ne de kendimizden başkasının hakkında saygı gösteriyoruz. ayıp ama!.. :P
kırmızı halıdan geçerken nicole ( ya da o değil de şu an ismini hatırlayamadığım bi tanesi :) ) öpücük yolladı banaa :))) ah saçlarımı daha önce kestirseymiş dedim bi an :P ama bana bakıp yolladı işte banane banane! benim kedilerim onlar :P


sahne şovları da çok güzel. ama şu eksik noktası var. amerika daki zenci şarkıcılar ve o tür şarkılar söyleyenler hiç bi zaman tek değiller. hep başka biriyle düet halindeler. biri olmayınca şarkı eksik kalıyor. ama ona rağmen güzeldi. beğenmeyene yuh derim :P git ismail yk dinle derim :P ehehe.. tamam kızmıyorum gelin yazıyı okumaya devam edin :P
ertesi günkü enerji iletim sınavı ise sabah kalktığımda kulağımda devam eden çınlamaya rağmen çalışıp süper bi sınav yaptım :) ve herşey değişti. zaten şu an ki kız arkadaşımla da o cumartesi gecesi konuştum :)) sevilmek güzel şey :)) neyse zaten nicole ile ilişkimiz yürümezdi. benim okulum, onun turneleri filan. olmaz ki :P

  1. Comment by Adsız on 10:17  

    slm millet!!ben 90 derece heraçıdan nasıl bakarsanızz PCD nin BIG fanıyımm.O gün konsere antalyadan pcd için geeldim,arkadaşım gecenin 3'ünde beni aradı,pcd istanbula gelioo die ben şaşırdım kaldım.Şaka maka yapıo die..sora biletix e girdim ne göriim pcd mtv turkiyeede die başlık ben orda sevinçten ağlarım:))biryandanda arkiyle konuşmaya dvm ederis.Neyse,sonra uyuyan babamın odaya gider baba kal çabuk pcd istanbula geliyor diye uyandırmasmıyım;)nepiim kardeşim başında dedim big fanıyım die.Babamda bilmiorum havaşartları ii olursa gideris bu havada öldürme bizi diip durdu.sonra babam laptop unu aldı kurcalıyor falan-filan,ben bi yandan neyapmaya çalıştını çaktırmadan anlamaya çalışıyorum neyse,sora içeriye gitti kredi kartını aldı yanına nie içeri gittin die sordum o bana içerden net kesilip gidiodu bnde aldırmasdan geldim ama anlamıştım kredi kartıyla bişey satın alıodu netten,Sora işi bitti 3 hafta sora gidiorus konsere dedi ben mutluluktan havalara uçtum...arkimi aradım söledim fln.3 hafta cup diye geldi geçti ben okuldan kaytarmış oldum cuma gün:))matematik sınavına girdikten sora tabe:))neyse İstanbula geldik,havaalanından metroya bindik ardından cnr expoya geldik içeriyi turladık girer girmes ne görüüm 3 metre boyunda pussycat dolls'un posteri.Babama hepsinin adını saydım,bak bu nicole bak bu jessica bak bu melody filan;)) kırmızı halı daha takılmamıştı bile tavanlara mtv turkiye yazan mini-posterler asılıyordu biz içeri girdik birde ne görim,Duman konsere hazırlanıyordu:)) -)(güzel bi cümle oldu)-sonra sei kendime akladım filan şarkılara başladık dumanla:))biz içerde kaldık arkim beni aradı sola git sora düz yürü seni görüyorum dışardan dedi gülüştük.Sonra biz kırmızı halıda bekliyorus yarım saat uzattılar açılışını ben söeniyorum dışardan takatakatakataka sesler geliyor.İnsanlar gece için baırıyorlarr yerlerinde kuduruyorlardı.Heycanlandım biran-okuldan arkadaşlarımdanda PCD'ye mektuplar elimde,imzalanacak posterler,fotolar geldim kırmızı halıda bekliyorum;))saatler geçti sonunda kırmızı halı açıldı herkes içeriye akın etti-en önde arkimle ben kırmızı halının en önündeyis.Hep hayranı olduum sanatçılar geçti,sonra mtv nin kurucusu olan Sumner M. Redstone geldi,konuşma yaptı derken kırmızı halının kapısındaki perdenin altında şık ayakkabılar gözüküo-tekrar heycanlandım ve perdenin arasından 6 çıtır kedi belirdi;)biz arkimle çığlık çığlığa bağırıp deliler gibi "Nicole!!!Melodyy die bapırıyorus,ben ardından mektupları fırlattıım saolsun jessica ve kimberly mektupalrı aldılar zarzor tabi:))sora röportajlar yapıldı,onlar bize el salladı Ashley guzelin elleriyle kalpler saçtı ortalığa:))sora öpücükler filan onlar gitti biz içeriye akın ettik sonra aklımızdan çakalca bir fikir geçti arkimle,dışarıdan dolaşsak kulise girebilirmiyiz acaba diye:))gittik gecenin buz gibii soğuunda dışarda bi kuruk bi kuyruk yazıkl pcd den öpücük alamadılar ya ben onların halinde olsaydım-// :'( neyse allahtan olmadım///ARKİMLE taa CNR'ın sanatçı giriş çıkış kapısına gittik güvenlikçi abile tatlı tatlı konuştuk ama nafile sokmadılar bizi.Neyse biz konser alanına gittik 12 sanatçı çıktı bitti mtv nin vj seçimi oldu ve reklamlar!!!;))BARKEVİZYON DA PCD NİN REKLAMI FİLAN ÇIKIO DONT-CHA ARDINDAN BEEP ARDINDAN SWAY ARDINDAN STICK WITH YOU herkes çığlık çığlığa sonunda en önü kaptık -MTV nin sunucusu olan Öner abii hade gel pisi pisi diyerek pussycat dolls'u çaırdı.Seksi konser kıyafetlerini giyip olanüstü dansl ve şarkılarına başladılar ben ve arkim şarkıları bağırarak en cırtlak sesimizle söylüyoruz birandanda baırıyoruss..ilk 1 metre ötemize sarışın bomba Ashley,sonra jessica sonra carmit sonra kimberly sonra melody and sonra Nicole guzelleri geldi...biz kim geldiyse onların adını bağıra çağıra haykırıyorus..aynı zamanda babama hadi baba foto makinesiyle tüm konseri çek filan diip durdum hepsini videoya kaydettik aynı zamanda foto çektik.!.Bi dans showları vardı---biz ona okulda aramızda "PCD STOMP" DİYORUS EER www.youtube.com a girip videolardan pcd stomp yazarsanız,bahsettiim dansa show unu izlersinin olanüstü bişi gecenin bombası olan bişidi yanlz tavsiye ederim...hey niccie,kimmy,,,die çaırıp marifetlerini gösteriolardı:))kimberly nin bi bacak açışı var manyak bişidi;))walla sonunda konser bitti...ben çok eğelendim istanbulda 1 günlüğüne konakladık babişle derken antalyaya geldim!!! videoları ve fotoları bilgisayara aktardım veee...o gece uyudumm,rüyamda PCD yi görüodum ama nedense hepside huysuzdu:))imzalarını filan aldım bi ashley matrak davranıodu ama nede olsa rüya ...pcd ne demek,ysuz ne demek;)) neyse herkesi öpüyorumm ve byess...

  2. Comment by Adsız on 16:43  

    i love pcdd

  3. Comment by Kimberly on 15:53  

    konser gerçekten manyaktı ya böle bişi olmas pussycat dollsun en ii fanlarındanım.bizde pcdyi istanbul sarıyerde yayıyoruz kime dinletsem videosunu göndersem çok seviyo:)bu siteyide pcd resimleri ararken buldum :)konser söylentilerini arkadaşlardan duymuştum.sonra biletixe baktık kankimle doruymuş hemen biletleri aldık.bu çok güsel bi duygu ya pcdnin konserine gitmek bana gitsem bile hala imkansızmış gibi geliyo:))cuma günü geldi çattı.yola çıkmıştık ama geç kaldık kırmızı halıya falan.göremedik onları öle :'(ama hala kuyruk vardı.sırada beklerken arkamdakilerin'pussycat dolls kim ya türktürler heralde'dediklerini duydum.artık sinirlensemmmi cahilliğinemi gülsem die şaşırmıştım.bis geldiğimisde 110 çıkmıştı içerde athena vardı.herkes sıraylan çıktı işte.aklıma gelmişken sertap erenerde çok sıkıcıydı o bi rock pop konseri gibiydi onun orda ne işi vardı anlamadım çok sıkılmıştık uyuyoduk nerdeyse.hayko cepkin ise bisi ii uyandırdı :))bunlar bi yana içimsde bi korku vardı ya pcd sol tarafta çıkarsa die hesapladık falan sağ tarafta çıkmları grekiodu arkadaşım bnce sağda çıkcaklar sence dediğinde bnde muzurluk olsun die bence ortada çıkcaklar dedim :)iyi tahmin etmişim.teomanda aynısını yapmıştı çünkü.teomanı çok seviyorum ve haykoyuda yha :)sonunda zmn geldi pcdyi gel pisipisi die çaırdıktan sonra buttons ile sahneye çıktılar kalbim durcak gibiydi özellikle kimberlyi görünce:)kimberlyi en çok ben seviorum türkiyede benden başka kimse sevemes:))cdlerinin yarısından fazlasını sölediler.onlar şarkıları sölerken bizde o sırada büyük bi sevinçle zıplaya zıplaya şarkıları sölüoduk çünkü ezbere biliyoduk tüm şarkıları :)herkesin ayağını ezmiştik,ordada pardon demiştim ama şimdide diyim ÇOK PARDON:)kimberly yine ayağını dikti havaya yha çok süperdi ama bence sonunda biras dengesini kaybetti.ashley sandığımdan daha da güzel çıktı.bi ara kimberly sağdaki sahneye geldi orda kimberly diye bağırınca bana baktı ben el salladım oda bana salladı o sırada resmen gözlerim doldu bu inanılmaz bişidi.hemen kankimi sallamaya başladım 'KIMBERLY BNA EL SALLADI KIMBERLY BNA EL SALLADI!!!'die:)artık herkes etrafımısdan açılmıştı ayaklarına basmayalım die:))bis onların karaografilerini ezbere bilioduk.en son dont chayı sölediler onlarla aynı hareketleri aynı anda yapıoduk etraftakiler bise şaşkın şaşkın bakıolardı.en sonunda bitti ama süperdi ya beğenmedim dien olmamıştır heralde.hala internette o zmnları izleyip heyecanlanıorum ve pcd fanlarını tanımayı gerçekten çok istiorum bratz_hilal@hotmail.com isterlerse eklesinler :):)