tripod



Bir an dedim ki acaba benim evdeki tripod da bi gün canlanıp bana saldırır mı? Zaten filmde ödüm patlamıştı. Sonra dedim ki eğer ben tripoduma iyi bakarsam yemeğini suyunu eksik etmezsem bana bişey yapmaz. (Paranoyaklıkla beraber sanırım yavaş yavaş kafayı sıyırma belirtileri de baş gösteriyo ben de :) ) Ama filmdeki tripodlara da benzemiyo değil (profilden bakınca)
Zaten pek bi küçük olan tripodum canlansa ne olur canlanmasa ne olur diyerek bu korkudan kurtulmaya çalışıyorum. :)

  1. Comment by oky on 20:39  

    amerika'da üç ayaklı olan her şeye tripod mu deniliyor yav. bu arada eroycum, bugün filme 2. defa gittim. izle izle doyamıyorum yav eheh :)

  2. Comment by Adsız on 22:05  

    eraycım anlaşılan film sende kalıcı bazı etkiler bırakmış.Ana kabul etmek gerekir ki film epey bi sarsıcıydı.