buhranlı bir dönemin ardından...

İki gün bilgisayarsız geçirmek farklı bir deneyim oldu diyebilirim(fetret devri gibi bişeydi). Önce kendi kendime konuşmaya başladım, sonra acayip bir fotoğraf sevdası başladı ama bilgisayar olmadan fotoğrafları iyi göremiyodum ve bu da bana bilgisayarsızlığı hatırlattığı için foto sevdasından vazgeçtim, bugüne kadar yapmak isteyip de yapmaya vakit bulamadığım şeylere yöneldim. Kendime daha çok vakit ayırdım, ailemle daha çok vakit geçirdim, kitap okudum, güzel sanatlarla ilgilendim, pozitif bilimlere yöneldim, kısacası kendime geldim, dünyam değişti. Meğer bilgisayar ne kadar da kısıtlıyormuş bir günümü. Artık herşeye daha farklı bakıyodum ki, aha da bi yerden fason da olsa ekran kartı bulup bilgisayara oturdum. Sanırım sağlıklı düşünmek, dünyaya başka gözle bakmak, güzel sanatlar, pozitif bilimler bana göre değil :)