bahar temizligi



Originally uploaded by eroy.
Akşam otururken, birden kafama saksı düşmüşçesine bir irkilme, kafamda bir karıncalanma oldu(birden inme indi zannettim, meğer aklıma bir fikir gelmiş :) )birden dedim ki,madem bu bilgisayarın kasasının kapağını açmama servisteki adam olur raporu verdi(garanti güme gitmesin diye arkasındaki fişleri bile ellemiyodum :P ) bi açayım da temizleyeyim şu kasanın içini.
Büyük bir özenle açtım kapağın içini gördüğümde bilgisayarın bozulmasına şaşmadım hatta bunca zamandır nasıl oldu da patlayıp bir faciaya yol açmadı diye de kendi kendime bir soru sordum (cevabını tabii ki alamadım). Bu kadar toz, toprak, kir, pas, karınca(yok artık onu salladım) nasıl olup da birikmiş bunun içine. Püfff diye üflememle geçici bir nefes darlığı, baş dönmesi ve etrafın toz bulutu kaplanıp kum fırtınası oluşması gibi doğal afetlerle uğraştıktan sonra bilgisayar kasası içinin nasıl temizlendiğini unuttuğumu da anlamış oldum.(boğazımın için tozdan dolayı sanırım çamur deryası olmuştur o kadar toz yutmak adamı sağ bırakmaz herhal ama en iyi çözüm soğuk bir bardak su içip gerisini kadere bırakmak)
Elektrik süpürgesi ve kulak çöpü yardımıyla imkansızı başarıp içini dışını bal dök bandıra bandıra ye kadar temiz bir duruma getirdikten sonra içim rahat etti, artık rahat uyuyabilirdim.
Ama hala oyun açamıyo işte içindeki kart temizledikten sonra 16'ya çıkmıyo ki! Bu da demek ki eşşeği yıkasan temizlesen eşşek yine eşşek.
Bu da bana yine yeni yepyeni bir tecrübe olup gitti...

  1. Comment by oky on 10:58  

    başına bi yemeni sarmayı himal etmeseydin temizlik esnasında !!

  2. Comment by oky on 10:58  

    ne himali be ihmal diyorum.