birçok şey hakkında :)

Dan Brown ismi artık kitabından önde gider oldu. Da Vinci şifresiyle ün yaptı ama bence diğer kitapları Da Vinci den daha güzel. Ben bu saatte niye böyle bir başlık açıp yazı yazmaya koyuldum onu da anlamadım :) böylesine uzun sürecek bir yazıya tam da yatmaya hazırlanırken başlamak intihar olur :P
Bence bu şekilde saçmalamak beynin yorgunluktan vücudu kontrol edememesiyle ortaya çıkıyo. Ama eğer ben şu an bu durumdaysam böyle bir tespit ne kadar sağlıklı olur o da ayrı bir ceviz kabuğu programı konusu :)
oky nin beni sobelediği yemek röportajını yaptım fakat bitirmeye az kala yanlışlıkla sildim ( grrrrr! ) fakat ben bu röportajı yaptıktan sonra sobeleyecek kimse tanımıyorum ( oky yi tekrar sobelesem :) ama ebe olan bi daha ebelenemiyo herhal :) ) henüz sobelenmemiş blogcu arkadaşlar varsa ben onları memnuniyetle sobelerim :)