hayal & hüsran

Yazın getirdiği rehavetten olsa gerek odadaki çalışma masasını tavan arasına (birleşik mi yoksa ayrı mı yazılıyor çok merak ediyorum, ama bir cevap bulamıyorum bunalıma girdim yardıımm!) kaldırdıktan sonra(Masayı kaldırdım iyi hoş da yaz okulunun derslerini nerde çalışacam şimdi bilemiyorum. Ama tek bildiğim o masayı tekrar aşağı indirmek çok zor olacak, çok bel ağrısı çekecem.) odada yaklaşık 45 metrekarelik bir boş alan iskana açıldı. Tam da oraya acaba bir kiracı mı alsam diye zengin olma hayalleri kurarken, kardeşim masanın ordan alınmasıyla önü açılan camı farketmeyip camdan aşağı yuvarlanayazınca gecem zehir oldu(masayı tekrar aşağı indirmek farz oldu. Mazallah bi misafir gelir hoop aşağı düşer, gerçi çok da komik olurdu :) ama neeeyse...).
Dedim, ya oraya alacağım kiracı veya bir misafir öyle yanlışlıkla aşağı yuvarlansa halim ne olurdu?(Ne olacak tüm haber bültenlerine sırayla çıkardım ehehehehe hatta ünlü olurdum kaset yapardım, dizi çekerdim, bilahire bi sürü şey yapardım işte.) Böylece zengin olma hayallerim kardeşimin tek hareketiyle yok oldu.(Alacağın olsun kardeşim bu bana yapılır mı be? Hatta dur ne alacağı esas bana borcun olsun! :P)

  1. Comment by oky on 00:04  

    olm ben size gelince cep telefonumu, fotoğraf makinemi, anahtarlarımı, sigara paketimi, çakmağımı ve cebimdeki bozuk paraları nereye koyucam bundan böyle?

  2. Comment by eroy on 01:09  

    sanırım onları koymak için hususi bir sehpa almak gerekecek içerden

  3. Comment by oky on 03:45  

    türk toplumuna özgü şeylerden biri de sanırım sehpaların yerlerini ihtiyaçlara göre ev içinde sürekli değiştirip durmak :P

  4. Comment by eroy on 18:47  

    türk'ü türk yapan evindeki sehpadır :)) masa eğer üzerinde dantel örtü varsa sehpadır :P