Deleted Scenes

havada öylesine amaçsızca uçuşuyordu kar taneleri bu sabah. sayıları çok azdı. neden üzüyordu bu beni anlamadım. güzelliğiydi beni üzen aslında. hala hava karanlık ve soğuktu. içim dışıma çıkmış dünyayı kaplamış gibi.. havadaki beyaz taneler kadar az umut vardı içimde de..

  1. Comment by soldansay on 22:43  

    havadaki beyaz taneler kadar umudun varsa herkesten iyisin o zaman eroy'um.. :F Kar tanelerinin güzelliği seni nasıl üzebiliyor anlamadım ama umarım daha daha mutlu olduğum post'ları da görürüz anam..

  2. Comment by deli mine on 15:13  

    havadaki kar taneleri çok eroyum.. küçükler ama çoklar.. birleşince adam oluyorlar.. :)

  3. Comment by deli mine on 16:11  

    ayriyeten havadan kardan adam olarak yagsalardi onlari birleştirirkenki mutluluga asla sahip olamazdik..
    kuzum bnm

  4. Comment by Emir Bey on 19:26  

    havada çooooook beyaz tane vardı eray bey, umudunuzu yitirmeyi bırak, umut topağı olduracak kadar çoook !

  5. Comment by mayksisman on 00:52  

    eroy'umuz gene düşler aleminde.

    sana sıcak çikolata gerek.

    bak sonra buna yorumunu ekliceni farz ederek rezilliğimi anlatıyorum uzun uzun.

    dün saat 00.01 ama hakkaten 1 geçiyodu. :pp neyse gittim mutfağa. açtım buzdolabını. döktüm sütü cezveye. ısıtmaya başladım. kupamı aldım. sıcak çikolatayı bulmaya çabalarken yaklaşık 2 dakka harcadım. sonra bi baktım süt taşmış hatta ısınmış köprümüş süt löp diye yere devrildi. fayansın üstüne. delirdim. kafayı trılattım. gece gece kokmasın diye her yeri kakılmış gibi silmeye başladım ama sinirden küplere, üçgenlere bindim. saat 00.45'te 2.kez sütü pişirmeye çabaladım. süt 30.saniyesinde köpürmeye başladı. o an kendimden tiksindim. süt bozukmuş!! lavabaoya attım bi güzel sütü. yeni sütü açtım. tekrar ısıttım 3.kez. sonunda 8 dakka sonra mutlu son. İÇEBİLDİM!!!