17.01.2008

Merhaba, bak bugün bir başka 17 ocak, bugün benim doğumgünüm. Mutlu yıllar bana.. Sevdiklerimle birlikte uzun ve mutlu yıllar.. Aslında ne diyeceğimi bilemiyorum. Mutluyum diyebilirim zira çok arkadaşım aradı mutlu yıllar dedi. Hiç beklemediğim isimlerin de içinde olduğu. Mutlu oldum, aranmak güzel şey.. Hatırlanmak.. Özlenmek de isterdim. Ama böyle daha farklı olan bir özlem. Neyse, çok teşekkürler.. Bunu yazdıktan sonra da konuştuklarım olacak o yüzden herkese diyorum.

23 yaşıma ne zaman girdim ben de bilmiyorum.. 22'ye girdiğim günü dün gibi hatırlıyorum. Ocak ayında doğduğum içindir ki yıl değiştikçe yaş da değişiyor. 23 değil 24'e girdim, gün alıyorum gibi hiç hoşlanmadığım erken büyümek gibi bir hevesim hiç yok. Sema ile ilk tanıştığım güne bile dönmeye razıyım. Geçmişten çok bahseden biriyim değil mi.. O yüzden geleceği mahvediyorum. Şöyle filmlerde hızlı müzikle beraber kahramanın yeniden ayağa kalktığı, toparlanıp eski gücüne kavuştuğu gibi bir sahneye ihtiyacım var. Güçlerini kaybetmiş bir süper kahraman gibi sevdiği kadın için güçlerinden vazgeçmişlik var. Hatırlarım süperman de böyle kendini ikiye ayırıp kavga etmişti. Fight Club misali. Bunları yapamayacağım gibi geliyor. Aslında olabilir. Önümüzdeki birkaç günde belki.

Nasıl desem böyle lanet birgün geçirdikten sonra akşamüstü beraber gülüp, son zamanlarda favori sporum olan bilardo oynayabileceğim (basket olsa daha mutlu olurdum aslında) birkaç dostum sonra hiç aklıma gelmeyecek bir şekilde tanıdığım iyi dostlar, internetten veya ne bileyim bir konserde şans eseri karşılaştığım bir insan bile arıyor. Garip... Hatırlanmak güzel şey demiştim değil mi?..

Lakin ben... daha farklı.. ama istediğim... yani.. aman işte boşlukları boşverin. Gün benim için güzeldi. Teşekkürler...

  1. Comment by Püstüklü Mama on 10:54  

    Mutlu yıllar...

  2. Comment by Hanife on 15:43  

    Mutlu,sağlıklı ve huzurlu nice yıllar diliyorum:))

  3. Comment by Lyn on 21:06  

    yeni yaşın kutlu olsuun :) sağlıklı, nice mutlu yıllar diliyorum.

  4. Comment by asdfgh on 21:28  

    nice mutlu seneler eray...

  5. Comment by deli mine on 01:35  

    iyi ki dogdun yavrum

  6. Comment by enci on 10:24  

    biraz geç kaldım ama doğum günün kutlu olsun.

  7. Comment by eroy on 20:07  

    teşekkürler teşekkürler :))) iyi ki doğmuşum.