Ben çocukken.. No.1

Uyurken sırtım yukarı gelmeden uyuyamam ve bunun sırtüstü mü yoksa yüzükoyun yatmak mı olduğu konusunda kendi kendimi yer dururum. Yani sırtüstü desek tamam işte sırt üstte kalıyor o zaman bu ama sırt üstü derken yani sırtımızın üstüne mi yatmak oluyor. Diğer taraftan yüzükoyun yatmak olmuyor mu hani yüzü koyuyorsun sırt üstte kalıyor ama bu o zaman sırtüstü olmaz mı? başım ağrıdı tamam yahu.. Yat uyu işte ne bu kadar sorguluyosun. Beyin aktivitesi yüksek olduğu zaman yönlendirecek birşey bulamazsan işte böyle yüzdü koyundu sıyırırsın kafayı :)

Yatarken kolumu yastığın altına koymazsam uyuyamamak gibi bir hastalığım var. Diğer türlü nasıl yatarsam yatayım olmuyor. Bütün gece tavanı izleyebilirim uyumadan. Bunun temelinde de çocukluğa dönmek gerek (aynen filmlerdeki gibi! iniyoruz çocukluğuma bakalım neler çıkacak:) ahaha ben çocukken çok acayip şeyler yapmıştım hatırladıkça gülerim :)) Neyse ayrı bir paragrafa geçelim burası doldu.

Bunun sebebi benim bundan uzun yıllar önce 3. dereceden güneş yanığı olmama dayanıyor. Yani 3. derece yanık demek yangın sırasındaki yaralanmalara denk geliyor. Bilmeyen vardır diye dedim. Bir süre üstüme hiçbirşey giyemedim sadece gazlı bezden yapılan böyle çok hafif (üstüme hafif bişeyler giyip geliyorum gibi) bir kıyafet ile Anakin Skywalker modunda dolaştım. Sırtımın üstüne de yatamadığım için sırtım yukarıda kalacak şekilde uyumaya alıştım diğer türlü yattığımda sırtımın acıması bende davranışlarda şartlandırılmaya sebep oldu. Hani flütle (flüt değil miydi yoksa? neydi tam şimdi aklıma gelmedi) dans eden horozları eğitmeleri gibi. Nasıl mı? Bir metal tepsi üstüne horoz altına da ateşi koyarsınız müzikle beraber tepsi ısınacağında hayvanda şubidi bappabap tadında sıçramaya başlayacak ve bundan sonra her aynı seste tepsi ısınacak çarşı karışacak.. hissine kapılıp zıplamaya başlar. Yani bir açıdan da Pavlov'un köpeği.

Bu yüzden kolumu yastığın altına koymadan uyuyamam. Bu sanki benim güvende olduğumu bana söyleyen birşey. Otobüs ve metroda uyuya kaldığımda bile kolumu başımın altına koyacağım neredeyse. O kadar da arsızım işte. Bir de Jennifer Lopez gibi kalça olunca çok da komik oluyor uyurkenki görüntüm. Ben Amerikan hapishanesine düşseymişim mutlaka birinin karısı olurmuşum. Bunu bana çok sevdiğim bir arkadaşım demişti. Yuh diyorum artık ayıbın da bir sınırı var :) Ben oradan Prison Break 3. sezon 9. bölüme kadar gelmiş biri olarak yarım saat kırkbeş dakikaya kaçarım gibi külliyen yalan bir sallamam olabilir. Gerçi öyle bir durumda yapacağım ilk iş ilk köşeye sığınıp ağlamak olur zaten :)

Neyse en azından sorunu ve kaynağını biliyorum. Ama artık değiştiremem gibi geliyor. Tek çaresi denize gidip sadece vücudumun ön tarafını yakmak o zaman diğer türlü uyumak zorunda kalırım. Niye böyle birşey yapayım ki manyak mıyım ben :) Neyse "Ben çocukken.." bölümü eroy'un geçmişte kalmış gizemli noktalarına ışık tutmaya devam edecek..

  1. Comment by Püstüklü Mama on 21:57  

    bak ben bu yazıyı çok sevdim işte :) diğerlerinden sonra :)

  2. Comment by mayksisman on 08:03  

    amma da huyların varmış değişik değişik :)

  3. Comment by Emir Bey on 09:57  

    vaaaay sırt üstü ve yüzü koyunu bilmeyip üzerinde saatlerce kafa patlatan biri daha varmış demek, sır üstünü düşünmekten ben bile yoruldum artık ama yüzü koyun konusunda ufak yaşta geliştirdiğim ve senin yazını görene kadar öyle sandığım (hâlâ da öyle sanacağım) bir açıklamam var, şimdi yüzü koyun u ben şöyle algılardım, koyun hayvanı var ya bu hayvanın pozisyonu gibi sırtı gökyüzüne bakacak yüzü de koyun yüzü gibi yere bakacak şekilde. oha ne yapsam kendime mi gülsem of !

  4. Comment by deli mine on 01:03  

    yüzüstü yatmayı sevenler birligi..

    çift kişilik yorgan kullananlar dernegi

    yorgani sevgilisi sananlar akil ve ruh hastaligi fakültesi

    uyurken bile yasıgı çevirip soguk tarafa kafasini koyanlar vakfi

  5. Comment by mayksisman on 00:48  

    yoksa yoksa yoksa!!!

    live 4 it haftanın klibi rating canavarına mı yenik düştü ??!!

    :( :pp

  6. Comment by Can on 01:20  

    bende de vardı aynı sorunsal olay, nedeni de aynı sanırım.

    bak şimdi, tavuktan farkımız yokmuş. ben bu akşamdan itibaren sırtüstü yatmaya çalışayım :P

  7. Comment by eroy on 00:47  

    > püstüklü mama
    oluyor bazen beni neşe basıyor işte ;P hayat işte :))

    >triancula
    biraz garip biriyim tamam kabul ediyorum :))

    >emir bey
    yüzü koyun hakkında akla yatkın bir başka teori daha.. hmm aklıma yattı ama bunu daha sakin bir ortamda tartışalım beyim :P

    >deli mine
    söylediklerinin hepsine katılıp hepsini yapa yapa bi hal olanlar derneği :))

    >triancula
    :)) yok yok yenilmez armada o :P

    >skullcan
    tavuğu uyurken görünce de acayip uykum gelir dayanamam :D