Live 4 it! Haftanın Klibi



Youtube'un kapatılması sonucu soyu tükenme tehlikesiyle karşı karşıya kalan haftanın klibinden merhaba. Naapalım bu hafta da piknik tüpüyle idare edicez. Bu haftanın klibi Mor ve Ötesi - Bir derdim var. Ne kadar da benim ağzımdan çıkmış sözleri özetleyen bir isim gibi değil mi?

Aslında ben burda ne kadar anlatılmayacak şey varsa yazsam da tek bir eksik parça var. Geçmişin karanlık bir parçası. Aslında o günlerden buraya nasıl geldiğime ben de şaşıyorum. Bu kadar acı çekmek, bu dibe vurmuşluk ne ki.. Çok daha fazlasını, çok daha zorunu gördüm. Nasıl bir çukurdan, nasıl bir dipten kendim nasıl çıktım.. Başardım. Ama gerçekten başardım. Bundan sonra düşebileceğim belki de en kötü yerden kurtuldum. Şimdi ne değişti? Büyüdükçe daha da mı güçsüzleştim. Belki de.. Aşk çabuk yaşlandırdı belki de.

Bu şarkı bana hep şeyi hatırlatır.. Neyi.. Hah!.. Üniversite 2. sınıftayken asistan bir kız vardı benim gibi çap yapıyordu ama bir yaş büyük. Ama çok güler yüzlü, kısa saçlarını o kadar güzel dağınık şekil verip bir de arkadan küçük bir kuyruk yapıyordu ki ama çok güzel oluyordu benim gözümden bakmadıkça anlayamazsınız öyle :) nasıl desem ben bir de güçlü, kendi ayakları üstünde duran insanlardan bir çırpıda etkileniyorum. Osiloskopları görünce onunla girdiğim deneyleri hatırladım birden :) Ahaha.. ne kadar da uzak geliyor o günler. Hala da adını bilmiyorum ya da yanlış biliyorum diye hatırlıyorum. Neyse zaten ben ne kadar istesem de bana bakmazdı :) Öyle öyle şimdi darılmaca gücenmece yok :)

Ne kadar sorunlu, böyle dert küpü, bunalımlı, sıkıcıyım biliyorum. Gerçi blog dışında pek de böyle değilim biliyorsunuz. Somurtkan bir iran kedisi gibiyim.

Ne kadar çok dinlerdim ben Mor ve Ötesi'ni. Şimdi hatırladım dinleyince. Geçen yıl 3 konserine gitmiştim. Pardon 4 olacaktı. Ama 4. sü farklıydı biraz. Neyse ben oraya gittim buraya gittim muhabettine girmek istemiyorum.

Baaak buuuu son darbe oyuun yook bundaaan sonraa.. ıııışık yoookk hiçbir şey yok yok yok yok.. Çocuğum olsun adını ışık koymak istiyorum. Onun oğlu da ışığın oğlu Ra gibi olur.. Şaka bir yana Vazgeçtim artık bundan zaten. Biiirr derdimm var artık tutamam içimdee... olmuyor. Burada yazıyorum fazlasıyla zaten. Kafam neden bu kadar karışık? O kadar çok anlam veremediğim, elimden gelmeyen, gelmesini istemediğim şey var ki.. Bilmiyorum.

Sen başka ben başka olsam da sen gel... Lütfen gel.. Ben senin kim olduğunu bilmiyorum ama olsun..

Herkese iyi bir hafta diliyorum...

  1. Comment by mayksisman on 09:06  

    zaten o albüm herkesin biyerinden bi şekilde o sene kıyısından köşesinden fırlıyordu, bana da "çok uzak" ve alakasız geliyo. ki ben böyle olsun hiç istmemezdim.

  2. Comment by eroy on 20:04  

    istediğimiz herşey olsa keşke :)