İyi geceler...

Neyse ya.. Bir an saçmaladım işte kendi içimde. Ne umuyordum ki? Tekrar yatsam zaman daha hızlı geçse.. Sonra.. Sonrası olmayacak gibi.

  1. Comment by deli mine on 18:30  

    sonrasi nasil olmuyor.. herşeyin bir sonrasi vardir.. sondna sonra bile vardir ama biz görmeyiz..

  2. Comment by deli mine on 18:30  

    kızarim he >(

  3. Comment by ashkar on 18:53  

    aloo noluyooo.

  4. Comment by soldansay on 19:11  

    (!)

  5. Comment by mayksisman on 22:28  

    hop.şş. ne iş?

  6. Comment by Püstüklü Mama on 00:08  

    tekrar yattığın zaman uyanmayacak mısın ki? o zaman olmadı bi daha baştan mı?

  7. Comment by Can on 06:35  

    her sabah öleceğin güne uyanacaksın; kısır döngü yok sonu başı.

  8. Comment by eroy on 21:43  

    >deli mine
    başlangıcı olan herşeyin bir sonu vardır'ı her son bir başlangıcı beraberinde getirir'le birleştirip herşeyi kısır bir döngüye bağlayalım mı kuzum..

    >ashkar
    hayat işte. akıp gidiyor..

    >soldansay
    hmmm.. o söylenilen şeylerin tam tersi olduğunu göstermiyor mu hani alay etme manasında. ben anlamadım sen ne dedin :)

    >triancula
    olur bazen bana bööle.. "coma white" gibi.

    >püstüklü mama
    kısır döngü..

    >skullcan
    işte bu.. bu düşünce insanı hayal kırıklığından ve gereksiz hırslardan arındırır..

  9. Comment by mayksisman on 09:50  

    coma white deme bana... time for makee yoouu bıdı bıdı. yoksa o come black miydi bi de öyle vardı sanki.