yol hikayeleri volume 1: taştaki sır :)

her gün en az 2,5 saatim yollarda geçiyor, bundan acayip sıkıntı duyuyorum ama yollarda insan çok şey öğreniyor :) ben de yol hikayelerimi bir diziye çevireyim dedim.
mesela dün metroda eve dönerken iki adamın konuşmasına kulak misafiri oldum (yani gizli gizli dinledim :) )
biri diğerine tavsiyede bulunuyor (sanırım böbrek taşı ile ilgili )
-ben şimdi sana bi tavsiye vereyim, bak sana bi tavsiye benden, git kumkapı'ya ordaki balık haline, orda balıkların kafasında çıkan taşlar var (çok ilginç :) ) o taşlar balıkların içinde yetişiyo nasıl oluyosa (nasıl oluru var mı yav olmaz işte :) )
(diğer adam dikkatle dinliyo, derdine bi çare olacak zannediyo adamın söyledikleri)
balıkçılar bilir onları sen git de onlara, onlar verir sana. sonra o taşı al çay bardağına koy ( illa ki çay bardağı olacak ölçek olarak ) sonra üzerine limon sık, o taş eriyecek içinde o limonun sonra da iç onu.(taşı eriten limonu içtiğin zaman sana neler yapar bi düşün bakalım :) )
adam da şaşkın bi halde dinledi. ama bu sadece ilk tavsiyeydi... to be continued(devam edecek yani :) )