nedir şu trafikten çektiğim(iz) :)

hergün yollarda geçirdiğim zamanı insanlığın iyiliği için çalışarak geçirseydim dünya çok daha güzel bir yer olurdu :P
ehehe şaka bir yana hergün yollara düşmek çok şey öğretiyor diye başlayan bilmem kaçıncı cümlem bu ama öğretiyor işte, naapayım. aslında trafik çalışma verimini inanılmaz derecede düşürüyor sabahları binbir zorlukla işe ve ya okula giden bir insandan işte veya okulda verim beklemek çok anlamsız. çünkü ben daha okula varana kadar yorgun bitap düşüyorum o şekilde 5 dakika bile dinlenmeden derse girmek zorunda kalıyorum o zaman da hiçbirşeyi öğrenemiyorum ki doğru dürüst. ( belki çok kişisel bir yorum oldu fakat yol yorgunluğu bir başka) çok kez otobüs veya tramvayda uyuya kalıyorum ( ki en büyük korkum bi gün uyandığımda hiç alakasız biyerde olucam. geri de dönemem ki ben :P ) hep bu yol yorgunluğu sebep. verimi %100 düşürüyor bence. trafiği bi çare bulunmadığı sürece işten ve okuldan verim çok yüksek olmaz bence..