milli bayram mesajı :)

milli bayramlar başlığı altındaki bayramlarımızı çok seviyorum ( tabii ki sabah zorla okuldaki törene gidilenleri değil, zaten hep bildiğimiz iyi şiir okuyan arkadaşlarımız her bayramda çıkıp şiir okurlardı. zaten bikaç tane şiir vardı onları aralarında rotasyona koyup okurlardı. ) ama sabah kalkıp vatan caddesine gidip orda tank, top, askeri araç gibi tv den görmeye alışkın olduğum şeyleri orda yakından görmeye bayılıyorum. zati çevre yolu eve yakın yerden geçiyor hiç vatan caddesine gitmeden evin çok yakınından da izleyebilirim. ama bu bayram ( 30 ağustos da dahil ) geç kalktım gidemedim ( tıpkı bu yazıyı yazmakta geç kaldığım gibi :) ) bu bayram sadece camdan gördüğüm birkaç helikopterle yatinmek zorunda kaldım :) son zamanlarda uykuyu çok sevmeye başlamışım ben onu farkettim :)