ne olacak bu insanların hali

artık yediğimiz herşey yapay katkı maddeli, doğal yiyecek kalmadı gibi bişey. sebzeler bile yapay olacak, tamamen katkı maddelerinden yapılacak. gofretinden bisküvisine kolasından meyve suyuna kadar hepsi yapay maddeler içeriyor. hepsi de kanser yapan maddeler, yediğimiz herşey bizim ömrümüzden bir parçayı götürüyor. nasıl olur da buna bu kadar müsade edildi, artık bunun bir geri dönüşü yok. ben böyle konuşuyorum da sanki yemiyorum da protesto mu ediyorum, yok öyle bişey :) zaten etrafımızda doğadan pek bi eser yok, soluduğumuz hava, içtiğimiz su, yediğmiz yemekler bunların hepsini yaşamak için yapıyoruz ama her yaptığımızda aslında yaşamımızdan biraz daha kaybediyoruz.
zaten yaşadığımız dünyayı da telef ediyoruz. matrix de ajan smith insanları virüse benzetiyorum demişti senariste veya o repliği yazan arkadaşı tebrik ediyorum iyi demiş.
akşam akşam içim karardı, acaba bu kadar karamsar olmaya gerek var mı bilmiyorum, ama böyle okul iş aile derdi filan olmasa gidip böyle kutuplarda filan çevreci araştırmalara katılmayı, ne bileyim bi yerdeki kuşları kurtarmayı çok isterdim.

  1. Comment by Neo on 14:26  

    :) hatta ilerde aldığımız bir ürünün üstünde "bu üründe yüzde 5 gerçek domates vardır" gibi şeyleri okuyunca şaşırmayalım :) aksine sevinelim. hiç olmama ihtimali de var çünkü :)