başlık bulamadım :)

big in japan'nin klibine birazdan kavuşacam. çok heyecanlıyım yerimde duramıyorum. bi de ders çalışmaya gidecektim onu da arada unutmuşum.
ama nerden aklıma geldi bilmiyorum ama adsl 512kb 'a çıkıyormuş oleeyyy..! ( gecenin bi vakti bak ne kadar da sevindim durup dururken :) )
bi de her yazıya başlık bulamıyorum, başlık bulamadım diye yazamadıklarımdan bi sitelik daha yazı çıkar ( yok artık :P )

  1. Comment by Asuman Unsal on 00:48  

    başlıksız daha güzel inan buna, her yazdığımız ya da yaptığımız başlıklı olsa kırmızı başlıklı kızdan ne farkımız kalırdı, konu ile alakalı değil ama içimden geldi bu daha önemli diye düşündüm o kadar.

  2. Comment by eroy on 22:26  

    her yaptığımız işe bir isim bulmak minareye kılıf uydurmakla aynı şey gibi geliyor bana :)
    ( ve tabii ki nükleer başlıklı kızı da unutmayalım lütfen :) )

  3. Comment by Asuman Unsal on 10:40  

    nükleer başlıklı kıs, kimyasal başlıklı kız, biyolojik başlıklı kız, kuş gripli tavuk görünümlü kızlar var bir de, unutmamamız gereken bir de kız görünümlü bush başlıklı ziyanlar var, bir de neden bütün kasırgaların adı bayan adı ya, nedir yani, neden

  4. Comment by Neo on 14:33  

    telekoma hemen kanmamak lazım... nisan'dan beri her ay sevinip duruyorduk büyük bir merakla.. olacak olmayacak diye... ha olursa güzel olacak tabi.. dizi ve film arşivleme ivmelenecek fena mı :)

  5. Comment by eroy on 00:33  

    telekomda 5 hafta staj yaptım ve şunu gördüm ki, telekomun ipiyle kuyuya inilmez :))