9:00 - 19:00 mesaisi

bugün asla geçmeyecek bi gün gibi 20 dk sonra evden çıkıcam akşam 7'ye kadar ders var. orucu da okulda açacam ( gerçi dışarıda bu şekilde olmak da hoşuma gitmiyo değil ) en son böyle olduğunun üzerinden amma da zaman geçmiş, 1. sınıftaydım matematik sınavı vardı oky de o gün okula beni ziyarete gelmişti, matematikten bugüne kadar aldığım en yüksek notu almıştım ( 97 :) ) oky'ye köpek saldırayazmıştı, orucu ilk defa pizza ile açmıştım ( batılı tarzda ilk iftar :P ) neler neler olmuş ne kadar uzun zaman geçmiş, bu kadar kolay mı geçiyor zaman? geçmemeli bence, çok hızlı geçince çok değerli oluyor zaman. kıymetini de bi türlü bilemiyorum bu işin sonu nereye varacak?

  1. Comment by oky on 18:18  

    vallahi lan o gün bana köpek saldırmıştı di mi!!

  2. Comment by eroy on 07:07  

    abi o köpek de ayı kadar bişeydi :)