tatil temizliği


cdrom'u takmadın önce düşündüm ki, madem tatildeyiz biraz değişiklik yapalım da mutluluk artsın ortamda. ve kasamı temizlemeye karar verdim bu şekilde masanın üstüne yatırıp bir elime saç kurutma makinesini ( ama soğuk moduna çevirdim ki anakarta tuttuğumda erimesin anakart :) ) diğer elime de elektrik süpürgesini aldım saç kurutma makinesini kasaya tuttuğum anda bir toz bulutu yükseldi ki burda görülen güneş ışığı bir süre giremedi. dinozorlar gibi toz bulutunun altınsa güneşten mahrum kaldım, acaba soyum tükenir mi diye endişe krizlerine girdiğim sırada ( ve bu arada ne kadar toz yuttum tahmin edilemez ) elektrik süpürgesi ve camları açmamın yardımıyla güneş tekrar ışıklarını odaya sokabildi ve ben oksijenle yeniden buluştum.
çok zor yarım saate yakın bir sürenin ardından temizliği bitirdim ve cdrom'umumu takıp yapacağım güzel şeyleri düşünmeye başladı ama olmadı beni bekleyenlerin farkında değilmişim :)