kar yine geri geldi

günaaaçan çiçekler gibi kalktım yataktan, çünkü gözümü açmadan önce en son duyduğum şey " kara bakar mısın nasıl da yağıyor " oldu. bu söz müydü beni uyandıran yoksa vücut artık uykuya doyduğu için mi uyanmıştım bilemiyorum artık.
artık kış mevsimi uzadı galiba bu sene kara doyduk artık. ama ne olacak bu lise ve ilköğretimlerin hali. babamla kardeşim okulu unuttular resmen. ne kadar oldu okula gitmiyolar gittikleri zaman da hemen kar yağıyor. bizim zamanımızda yoktu böyle bu kadar kar. bi de bu kadar kar hep yarından sonra' yı aklıma getiriyor. acaba iklimler mi değişiyor. yoksa şubatta olması gerektiği gibi kışı yaşıyoruz, ki eskiden bu olmazdı. bu gerçekten normal mi, dünya nereye gidiyor? küresel ısınma nereye kadar sürecek?,... düşününce dert çok dünyada
ama şu an mükemmel kar yağıyor. kocaman taneli hem de hızlı daha ne isteyebilirim ki :) ama bu sefer ki kar yağışı istediğim gibi olacak çünkü ders veya staj derdi yok o yüzden bayağı bi tadını çıkarmak istiyorum. foto makinemle biraz istanbul fotoğrafı çalışsam güzel olur. ama tek başına olmaz bu işler. oky nerdesin yav? bak bu karı kaçırmayalım bu sefer.