bilgisayar & ben

bilgisayarın en çok format atıldıktan sonraki halini seviyorum. yepyeni, pırıl pırıl duruyor.(gerçi herşey eski tas eski hamam :) ) ama en kötüsü internet adreslerini tekrardan mozilla'ya yüklemek. bu yazıyı yazmak için ne kadar üşendim ben bile şaşırdım :) ama siteyi de boşlamamak lazım ki genç kalalım, bu dünyadan zevk alalım :P
aslında bilgisayar bozulmasaydı daha da bi zevk alacaktım, yav bir anda bozuldu şabalak şey yav, neresinden tutsam bişey çıkıyo şimdi de iki cdrom'u aynı anda çalıştıramıyor. sanırım güç kaynağı ile alakalı bir durum oldu. Allah'ım ben bunu hakedecek ne yaptım :) yani garabtisi olmasa demek ki herşeyi yeniden almak zorunda kalacaktım, garantisi olduğu için her servise gidişimde yeni parçayı veriyorlar. onlar da 2 yıl idare etse yeter sanırım :)
format attıktan sonra oyun dünyasına yeniden dönüş yaptım, camiaya hayırlı olsun :) çok olmuş şöyle ağız tadıyla oyun oynamayalı