belki de gördüğüm en güzel blog sitesi

yav arada kaynamış ben en kadim dostum oky'nin yeni sitesi hakkında iki kelime bile etmemişim. oky kusura bakmaz artık.
tekmetokat ismini duyunca bi tek oky ' nin aklına gelmiştir dedim :) uğraşıp da iyi bir isim bulamadığı olmamıştır. zaten benim blogumun da ismi üzerinde hakkı büyük.
tekmetokat.blogspot.com
siteyi de çok beğendim. oky yine maharetini göstermiş. zaten gözümde belli bir yeri vardı bu konularda onu daha da bir yüceltti. ama siteni kıskandım oky :P ben de uzun zamandır siteyi değiştirmek istiyorum ama cehalet engeline takılıyorum :) ama ben de öğrenip bir gün yapacam :)

  1. Comment by Adsız on 03:38  

    yavu eray bey nerelerde kaldınız kuzum? nedir bu blogun hali böyle? boşvermeyelim, olmuyo, okuyucunun beklentisi yüksek. çalışsın lütfen parmaklarrrr

  2. Comment by eroy on 08:40  

    sevgili blogum benim ya ben bakayınca kendi hususi imkanlarıyla kendi kendine ayakta kalmaya çalışmış :)
    ben yazmaya başlayayım artık alakanız için teşekkürler kuzum :)

  3. Comment by oky on 17:16  

    teşekkürler eroycum :)

  4. Comment by eroy on 01:44  

    aman efendim ne demek emeğe saygı kuşağı :P

  5. Comment by Adsız on 11:06  

    http://www.hediyedenizi.com da çok güzel isme özel hediyeler var,hep oradan alışveriş yapıyorum çok memnunum arkadaşlar herkese tavsiye ederim,hediye bulmamak imkansız,ayrıca çok güzel ilgileniyorlar,ben başka yerden alışveriş yapmıyorum desem doğrudur.
    babalar günü içinde hediye arıyorsanız bence bir bakın derim hem fikir sahibi olursunuz hemde sen doğduğun gün neler oldu diye bir bölümleri var doğum tarihimi yazdım ben doğduğum gün neler olmuş hepsini öğrendim,ekmek kaç liraymış hangi takım şampiyonmuş,hürriyetin ana sayfası nasılmış mutlaka bakın derim çok keyifli:)
    linkini atıyorum
    http://www.hediyedenizi.com/DogumGunu/dogum_gunu.php