dönem sonu geldi

ohh be! sonunda dönem sonunu getirebildim :) bi ara hiç gelmeyecek sanmıştım. gerçi 24 saat tatil hakkım var, cuma stajımın kalan 6 gününü tamamlamaya başlayacam. bugünü farklı kılan bir başka olay da sonunda cd writer'ımın servisten gelmiş olması. yav bayramdan bir hafta önce verdim. bayramdı kardı kıştı derken ancak bugün geldi servisten ben de orda durmasın özlemişim seni diyip almaya gittim bir de göreyim yenisini vermişler! nihohahaha diye sevinçle eskisinin tüm hatıralarını bir anda satış koyup, yenisiyle yaşayacağım güzel günleri düşünmeye başladım :)
şimdi tatilde yapacaklarımın listesini hazırlamaya başlayayım. liste bitince de listedekileri tek tek hayata geçireyim.

  1. Comment by un4tunately on 00:15  

    büyük geçmiş olsun..:)

  2. Comment by eroy on 01:56  

    teşekkürler..