there is always hope

Home is behinded
The world ahead
and there are many paths to tread,
through shadow
to the edge of the night
until the stars are all alight.
Mist and shadow
clouds and shade
hope shall fail
all shall...
Fade

sanırım geçmişte büyük bir kötülük yaptım ki bugün bile bunun cezasını çekiyorum. yanlız dünyamda bu şarkıyı söylerek günlerimi geçiriyorum. her zaman umut vardır ama bunu paylaşacak biri yoksa umut da zamanla ışığını kaybediyor. karanlıkta kalmaktan korkuyorum.

  1. Comment by deli mine on 13:25  

    yalniz diilsin 70 milyon yanindayiz ve hepimiz yalniziz.
    en azindan aynaya baktiginda seni anlayan birini görüyorsun bazilari (o bn bn bn ) kendimi bile anlamiyorum ne istedigimi bilmiyorm .
    kendine dikkat et yoksa o evindeki 48 kediye kim bakar eraaaayyy
    onalra bunu yapmaya hakkin yoook