bye bye hepiniz :)

evet finaller resmi olarak yarın başlıyor, ee ben de artık tatil modundan çıkayım. bye bye hepiniz :) bu lafım oyunlara ve çeşitli sosyal aktivitelereydi siteme bye bye diyecek kadar kafayı sıyırmadım :) şimdi başlıyorum ders çalışmaya ... ee evet şimdi başlayacağım, ya da dur şu kahvem bi bitsin ( kupada da 2 yudum ya var ya yok hatta bir kere de bile içilebilir bir miktar kalmış, şansım da pek bi yerindeymiş ) hah şarkı bitsin başlıyorum. uçmam uçamam dedim, ne clark kent'im ne de süpermen'im ... organize işlerin film müzikleri de çok güzel olmuş söylemeden geçmeyeyim. son 45 saniyesi kalmış şarkının da off!.. kaçınılmaz son yaklaşıyor organize işler bunlaarr!... ahan daa ... istanbul'u işler bunlarrr... dedi ve bitti. şebnemciğim başladı, dünya üzerinde en çok sevdiğim insanlar top 10 listesinde kesinlikle yer alan bir insan. benim çakıl taşlaarrıımmm vaaaarr.. benim de finaallerriiimm vaaarr, herbiri diğerinden kazııkk! doğru dürüst çalışmadan sınava girdin mi, tam soruyu yaparken birden herşeyi unuttuuunnn mu sseennn ... nuttun muuu seenn..
ahaha bu kadar geyik yeter, kahvemi bitirdim şarkım da bitiyor. finaller başlıyor. benim sevgilim vaar henüz tanışmadığıımm.. ne de güzel söylüyorsun yav :)
" eroy günlükleri: finaller, kahve ve hesap makinesi " film gibi oldu :P ( zaten finaller bi bitsin ilk işim narnia günlüklerini izleyecem bu kesin )
burda son vermem gerek artık yazıma yoksa bunun sonu hüsran ve hüzün olur :P