bunu söylemeliyidm

yav ben bunu itiraf edicem çünkü eskiye dair birşey kalmasın istiyorum artık bende.
1. sınıfta sevgilimden sınavlar yüzünden ayrıldım! ohh be. çünkü ona "birlikte yürümez" demiştim yani yalandı, yalan söyleyemeyen bir insan olarak bu bana çok koymuştu ama o zamanlar üstümde baskı çok vardı, istediğim birşeye bu kadar yaklaşmışken bırakmak istemedim ve sorumluluk bilinciyle hareket ettim. zaten o günden sonra hayatımda kimse olmadı (yok işte bahtımız kara yav :P ) ve nedense çift anadala başladığımdan beri de hep bir düşüşteyim, hep birşeyler ters gidiyor. bunlar saçma gibi gelebilir ama hayat bir insana yalan söyleyip onu üzmek için çok kısa. ben bunu burda söylemek de istemezdim ama yazılanları silmemeliyim.
özür dilerim. gerçi sen bunu asla burda göremezsin. çünkü konuşmayalı çook uzun zaman oldu. ama bunu yazarak geri dön demiyorum zaten tekrar bir araya gelmeyi de düşünmedim. sadece bunu itiraf etmek zorundaydım.
sanırım herşeyin düzelme vakti geldi, artık düzelmeliyim arrgghh! yarınki sınav bakalım ne yapacak bana :P

  1. Comment by Evelyn Oliveira on 23:02  

    Hi, I saw your blog and I found very good....but unfortunately I don't know your language:(

    But anyway, HAPPY 2006, ok???

  2. Comment by oky on 13:28  

    bak gördün mü sevgilin başka bir alemde vücuda gelmiş ve bilmediğin bir dilde seni bulmuş tekrar. ama gene anlamamış, değişen bir şey yok heh!

  3. Comment by eroy on 17:12  

    ehehehehe oky +1 :)

  4. Comment by eroy on 17:14  

    thanks evelyn, fortunately i know english so i could understand you :)
    and yes happy 2006! happy new year for everyone :)

  5. Comment by oky on 18:46  

    abi kız türbanlı istersen asılma iş çıkmaz ahaha

  6. Comment by Adsız on 19:53  

    Eraycığım AŞK'a hoşgeldin canım. AŞK bizim kulübün adı:
    ALKOLİK SARHOŞLAR KULÜBÜ
    :)

    (Tuna Kiremitçi'ye teşekkürler)

  7. Comment by Adsız on 19:56  

    Kulübümüzün kısaltmasının diğer açılımları için bakınız:
    http://www.tempodergisi.com.tr/kose/tuna_kiremitci/06187/

  8. Comment by eroy on 21:42  

    ahahahaha oky süpersin yav :)

  9. Comment by eroy on 21:45  

    yav kınaycım beni yanlış anlıyosun be canım yav, ben bunu eskiyi özlediğimden değil, yani içimden geldi yoksa kimseye aşık olduğum eskiye özlem duyduğum yok, dedim ya rahatlamak için söyledim bunu. tekrar oku :P

  10. Comment by Adsız on 23:40  

    Abi, ben ne zaman sana aşıksın dedim ki? AŞK'ın açılımını falan yazdım ya hani. Neyse abi :) Rahatladın mı bari?

  11. Comment by eroy on 00:17  

    aşk'a hoşgeldin filan demişsin ama ben yanlış anlamışım :D
    olm kafam dağınık yarına sınav var bişey bilmiyorum oturup sabahlayacağım şimdi :)